اخبار

کنتور مجهز به سیستم گزارش گیری از طریق بارکد توسط مخترعین جوان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اختراع شد.

کنتور مجهز به سیستم گزارش گیری از طریق بارکد توسط مخترعین جوان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اختراع شد.

کنتور مجهز به سیستم گزارش گیری از طریق بارکد توسط مخترعین جوان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اختراع شد.

  

غلامرضا مرمریان در گفتگویی با خبرگزاری "وب دا " کرمانشاه در خصوص این اختراع گفت : یکی از موارد جدی در قرائت کارکرد کنتور از طریق سیستم HANDHELD امکان خطای نیروی انسانی در ثبت اطلاعات و قرائت کنتور به صورت سهوی و یا عمدی  است که در اختراع اخیر این مشکل رفع گردیده است.

این مخترع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درخصوص کارکرد های دستگاه تصریح کرد که این سیستم تمامی اعداد ثبت شده از مصرف را که  به صورت دیجیتالی در بخش ثباتهای دیجیتالی ثبت شده است ، به بارکدهای مشخص تبدیل نموده وباقرار دادن دستگاه بارکد خوان که در دست مامور مربوطه قرار دارد در مقابل جعبه کنتور، بارکد مورد نظر را به عدد تبدیل نموده ودر خود ذخیره می نماید.

وی از مهمترین مزایای این ختراع را ازبین رفتن  امکان خطای نیروی انسانی در ثبت اطلاعات قرائت کنتور، اندازه گیری لحظه ای و بدون تاخیر، دقت بالا در ورود اطلاعات ، مستند سازی مطلوب اطلاعات فنی، افزایش رضایت مشترکان  واعتماد بیشتر آنان به اندازه گیری میزان مصرف  عنوان نمود.

گفتنیست " کنتور مجهز به سیستم گزارش گیری از طریق بارکد" که در تارخ 29 آبانماه به شماره 036845 الف/89 در سازمان ثبت اسناد کشور به ثبت رسیده ، اختراع مشترکی است از غلامرضا مرمریان ، مهندس علیرضا سالکی و  دکتر رضا خدارحمی که با حمایت معاونت تحقیقات و فناوری به انجام رسیده است.

روابط عمومی و نمایندگی خبرگزاری " وب دا " در استان کرمانشاه این موفقیت چشمگیر را به جامعه دانشگاهی به ویژه تلاشگران حوزه معاونت تحقیقات و فناوری تبریک می گوید.

 

13 

 

12 11 

۶ آذر ۱۳۹۱ ۱۰:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید