اخبار

کرمانشاه آماده است و در صورت دستور وزارت، طرح پزشک خانواده در کرمانشاه اجرا خواهد شد.

کرمانشاه آماده است و در صورت دستور وزارت، طرح پزشک خانواده در کرمانشاه اجرا خواهد شد.
اردلان : آمار مشارکت 6/25 درصدی شهروندان را نشان می دهد.

معاون اجرایی مرکز بهداشت استان کرمانشاه به تشریح آخرین وضعیت ثبت نام طرح پزشک خانواده در استان پرداخت.

مهندس پرویز اردلان آخرین آمار ثبت نام کنندگان در طرح پزشک خانواده را 338 هزار و 754 نفر عنوان کرد و گفت: این آمار مشارکت 6/25 درصدی شهروندان را نشان می دهد.

وی اظهارداشت: تعداد پزشکانی که برای شرکت دراین طرح نیز ثبت نام کرده اند تغییر چندانی نداشته و تا کنون 491 پزشک عمومی و 65 پزشک متخصص برای همکاری نام نویسی کرده اند.

به گفته این مقام مسئول در حال حاضر روند ثبت نام مردم استان در این طرح تا حدودی کند شده، به گونه ای که در یک هفته اخیر تنها 2 دهم درصد به جمعیت ثبت نام کنندگان اضافه شده است.

معاون اجرایی مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هر پزشک می تواند 2500 نفر را تحت پوشش قرار دهد، ادامه داد: در برخی شهرستان ها به دلیل کمبود پزشک ثبت نام صورت نمی گیرد.

اردلان خاطرنشان کرد: روند ثبت نام در سایر شهرستان ها از جمله اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب، کنگاور، کرمانشاه، صحنه و هرسین نیز کند است.

وی در خصوص شائبه های مطرح شده درباره اجرای طرح پزشک خانواده، یادآوری کرد: این طرح هرچند با تاخیر اما حتما در استان اجرا خواهد شد.

به گفته معاون اجرایی مرکز بهداشت استان کرمانشاه، آمادگی لازم برای اجرای این طرح وجود دارد و در صورت دستور وزارت، طرح پزشک خانواده در کرمانشاه اجرا خواهد شد.

اردلان افزود: با شروع طرح، پیامک های اطلاع رسانی برای شهروندان ارسال می شود تا افرادی که موفق به ثبت نام نشده اند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

۱۱ آذر ۱۳۹۱ ۱۳:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید