اخبار

در همایش تجلی اخلاص ،دانشجویان برتر دانشگاه مورد تقدیر قرار گرفتند

در همایش تجلی اخلاص ،دانشجویان برتر دانشگاه مورد تقدیر قرار گرفتند
این دانشجویان از طرف دانشکده های محل تحصیل ، معاونت ها ، نهادها و تشکل های دانشجویی محل فعالیت خویش معرفی گردیدند

همایش بزرگ اتجلی خلاص  بمناسبت روز دانشجو در سالن اجتماعات مرکز آموزشی ، درمانی امام رضا(ع) با حضور 700 نفر مشتمل بر معاونین ، روسای دانشکده ها ، مسئولین ، دانشجویان و خانواده های محترم آنان برگزار گردید .

در این همایش به 200 نفر از دانشجویان برتر علمی ،آموزشی ،پژوهشی ، فرهنگی ، ورزشی و ... لوح تقدیر و جوائزی اهداء گردید . این دانشجویان از طرف دانشکده های محل تحصیل ، معاونت ها ، نهادها و تشکل های دانشجویی محل فعالیت خویش به این معاونت معرفی گردیدند .

در این مراسم  و پس از سخنان دکتر  پالش معاونت محترم دانشجویی ، فرهنگی  پیـــرامون روز دانشجـــو ، دکتر نیکبخت درخصوص جنبش دانشجویی 16 آذر ، نقش دانشجو در توسعه و آبادانی کشور ، مسائل مربوط به دانشجویان و انتظارات جامعه از دانشجویان سخن گفت.

در این نشست همچنین احسان علیمحمدی از دانشجویان موفق و برتر علمی در رشته پزشکی به ارتباط میان معنویات و پیشرفت های علمی دانشجویان و نقد تک بعدی بودن دانشجویان سخن گفت.

همچنین خانم اسلام پناه رئیس محترم بنیاد نخبگان دقایقی را به بحث و گفتگو پیرامون بنیاد نخبگان و تشویق دانشجویان جهت عضویت در این بنیاد پرداخته و دانشجویان را به تلاش و کوشش مستمر در تمام زمینه ها راهنمایی نموده و تشویق کرد.

در خاتمه  به دانشجویان برتر در زمینه های یاد شده لوح تقدیر و جوائزی اهداء گردید و پس از اهداء جوائز به دانشجویان به روسای دانشکده ها بابت تلاش بی دریغ و شایان در عرصه های علمی و آموزشی لوح سپاس از طرف ریاست دانشگاه تقدیم شد .

۱۹ آذر ۱۳۹۱ ۱۰:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید