اخبار

دکتر نیکبخت : مدیران با برنامه ریزی لازم ، هزینه ها را کاهش دهند

دکتر نیکبخت : مدیران با برنامه ریزی لازم ، هزینه ها را کاهش دهند
به مناسبت روز حسابدار از حسابداران دانشگاهی تقدیر شد.

 مراسم بزرگداشت روز جهانی حسابدار و تقدیر از حسابداران دانشگاه صبح روز شنبه 25 آذرماه در سالن اجتماعات نوروز نژاد مرکز آموزشی ، درمانی امام رضا (ع) برگزار شد.

در این نشست دولتخواه مدیر امور مالی دانشگاه با بیان اینکه امروزه باتوجه به رقابت بازار همه دستگاه ها و ارگان ها نیازمند حسابداری به معنای واقعی آن هستند گفت : حسابدار کسی است که هم بر علم اقتصاد و هم برعلوم مدیریت و بازار، بورس و سرمایه اشراف داشته باشد .

وی کمبود نیروی انسانی متخصص در زمینه حسابداری را بزرگترین چالش پیش روی دانشگاه دانست و افزود : امروزه ما همگام با دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور حسابداری تعهدی  و سیستم نوین حسابداری را راه اندازی کرده ایم.

در این مراسم همچنین دکتر نیکبخت با تبریک این روز به حسابداران به بررسی تاثیر و نقش حسابدار در مدیریت اشاره کرد.

وی گفت : امیدوارم حسابداری دانشگاه نیز همواره دقیق بوده و آموزش های لازم را در عرصه علوم مربوطه دریافت نمایند.

دکتر نیکبخت به بحث آموزش در امر حسابداری اشاره کرد و گفت : حسابداری دانشگاه باید با فناوری های نوین آشنا بوده و این امر مستلزم شرکت در کارگاه ههای آموزشی و آشنایی با شیوه های نوین است.

قائم مقام وزیر در استان با ذکر این نکته که درحال حاضر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یکی از بهترین دانشگاه های کشور در زمینه مسائل مالی است که پرداختهای آن به پرسنل به روز است از مدیران خواست تا با کنترل و کاهش هزینه های غیر ضروری با بحران موجود مقابله کنند.

در این مراسم از 39 نفر از مسئولان حسابداری ها ، سه تن از پیشکسوتان ستاد و سه تن از دست اندرکاران مراسم تقدیر شد.

 

 

6

1

 

7 

9 

2 

3 

5 

8 

۲۵ آذر ۱۳۹۱ ۱۴:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید