اخبار

خدمتی دیگر از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

خدمتی دیگر از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در راستای خدمات رسانی به مردم فهیم کرمانشاه و استانهای همجوار درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی را در مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی امام رضا (ع) را توسعه داد

 

دانشگاه علوم پزشکی در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم فهیم کرمانشاه و استانهای همجوار درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی را در مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی امام رضا (ع) فعالتر نمود.

 در این درمانگاه پزشکان متخصص و فوق تخصص بیماران داخلی ، ریوی ، گوارش، خون ، روماتولوژی ، نفرولوژی ، غدد، قلب، گوش و حلق و بینی ، جراحی ، اورولوژی، نورولوژی، عفونی ، چشم ، ارتوپدی ، اطفال ، جراحی پلاستیک، روانپزشکی ، طب اورژانس ، طب فیزیکی ، اورولوژی زنان ، شیمی درمانی ، نوروسرجری ، پوست ، قلب اطفال، اندوسکوپی، ویزیت می نمایند و خدمات مامایی ، تغذیه ، تزریقات و پانسمان و داروخانه نیز از خدمات این درمانگاه است.

این درمانگاه شیفت صبح از ساعت 14-8 پذیرای بیماران بوده و نوبت دهی هم به صورت سیستماتیک و از طریق کامپیوتر صورت می پذیرد و 4 واحد پذیرش بیمار ، در درمانگاه فعال است تا بیماران محترم مدت زمان کمتری در نوبت بمانند و انشاء ا... در آینده نزدیک شیفت عصر نیز فعال خواهد شد.

۲۷ آذر ۱۳۹۱ ۱۴:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید