اخبار

نخستین درمانگاه طب زناشوئی غرب کشور در بیمارستان امام رضا (ع) راه اندازی شد

نخستین درمانگاه طب زناشوئی غرب کشور در بیمارستان امام رضا (ع) راه اندازی شد
دکتر زرگوشی : در این درمانگاه تمامی مشکلات زناشوئی مردان و زنان ، بر پایه جدیدترین استانداردهای جهانی، بررسی و درمان می شوند.

نخستین درمانگاه طب زناشوئی غرب کشور در مرکز آموزشی ، درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه راه اندازی شد.

استاد گروه ارولوژی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن اعلام این مطلب گفت : این درمانگاه ضمن ارائه خدمات به مردم استان کرمانشاه ،مرکزمرجع طب زناشوئی برای بیماران پنج استان همجوار شامل استان های ایلام، لرستان، کردستان، خوزستان و همدان نیز می باشد.

پروفسور جواد زرگوشی که این درمانگاه را راه اندازی کرده است ، گفت : در این درمانگاه تمامی مشکلات زناشوئی مردان و زنان ، بر پایه جدیدترین استانداردهای جهانی، بررسی و درمان می شوند.

عضو انجمن طب زناشویی اروپا گفت : کلیه اختلالات جنسی زنان و مردان ، مشاوره پیش ازازدواج، مشاوره تعین جنسیت فرزند، درمان ناباروری و درمان بیماریهای ناشی از آمیزش از جمله خدماتی است که در این درمانگاه ارائه می شوند.  

دکتر زرگوشی افزود : دراین درمانگاه برای بیماران پرونده الکترونیک ایجاد می شود و تمامی گفته ها و  اسرار بیماران محرمانه می ماند ، بیماران تک تک ویزیت می شوند تا بتوانند با آرامش خاطر، مشکلات خود را بازگو کنند.

گفتنیست این درمانگاه در طبقه سوم  بیمارستان امام رضا (ع) ، روبروی درمانگاه اورولوژی واقع است و همگان می توانند با مراجعه به بیمارستان و یا با تماس تلفنی به شماره تلفن 4276499 و هماهنگی با بخش پذیرش ، ویزیت شوند.

شایان ذکر است پروفسور زرگوشی  پس از پایان تحصیلات تکمیلی در معتبرترین دانشگاه های  آمریکا و اتریش ، به میهن مان بازگشته و از سال 1375 تاکنون بر طب زناشوئی متمرکز شده و صاحب نظر شناخته شده طب زناشوئی در سطح جهانی  است.  

۲۵ دی ۱۳۹۱ ۱۲:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید