اخبار

در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دانشجوی بدون خوابگاه نداریم

در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دانشجوی بدون خوابگاه نداریم
امیری : 1500 دانشجو در 9 خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اقامت دارند.

1500 دانشجو در 9 خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اقامت دارند. 

رییس اداره امور خوابگاه های معاونت دانشجویی ، فرهنگی دانشگاه ضمن اعلام این مطلب گفت : حدود 600 دانشجوی پسر و 900 دانشجوی دختر در این خوابگاه ها که غیر از یک مورد که به دستیاران رشته های تخصصی پزشکی اختصاص یافته است به صورت ملکی در اختیار دانشگاه است اقامت دارند.

بابک امیری که با خبرگزاری " وب دا " کرمانشاه سخن می گفت ، در مورد امکانات فرهنگی و رفاهی خوابگاه ها گفت : واحدهای مشاوره و روانشناسی ، اتاق تشکل های دانشجویی ، اتاق اینترنت ، نوارخانه ، کتابخانه و نمازخانه از امکانات عمومی این خوابگاه ها بوده ، اتاق های دانشجویی  ، مجهز به یخچال ، فرش ،  تخت ، کمد ، قفسه کتاب و سایر نیازمندی های دانشجویان است و علاوه بر آن دانشجویان از بوفه ، سالن مطالعه ، تلفن های عمومی و آشپزخانه مناسب نیز استفاده می نمایند.

امیری با ذکر این نکته که در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دانشجوی بدون خوابگاه نداریم گفت : تراکم بالا ، قدیمی بودن بعضی خوابگاه ها به طوری که خوابگاه طالقانی 1 بیش از نیم قرن سابقه ساخت دارد ، متمرکز نبودن محیط های خوابگاهی و کمبود پرسنل خوابگاهی از جمله برخی مشکلات پیش روی ماست.

وی پیگیری اتوماسیون تحت وب نظارت خوابگاهی را از جمله برنامه های آینده خوابگاه ها برشمرد که در ارتقای نظارت بر بهبود وضعیت خوابگاهی و کنترل نظم و انضباط دانشجویی موثر خواهد بود.

امیری ضمن مقایسه تعداد دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه گفت : بیشترین تعداد دانشجویان پسر در خوابگاه بوستان و بیشترین تعداد دانشجویان دختر در خوابگاه بوستان 2 دانشگاه مستقر هستند که به ترتیب بیشترین مساحت خوابگاه های دانشگاه را نیز به خود اختصاص داده اند.

2  

3

4 

 

 

۴ بهمن ۱۳۹۱ ۱۲:۰۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید