اخبار

بخش سی تی اسکن مرکز آموزشی درمانی فارابی راه اندازی گردید.

بخش سی تی اسکن مرکز آموزشی درمانی فارابی راه اندازی گردید.
سی تی اسکن 2 اسلایس مرکز که داری کارایی بسیار بالا و توانایی تهیه تصاویر 3 بعدی و امکانات بروز است در محوطه ای با زیر بنای یکصد متر مربع و با صرف اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال راه اندازی شده است.

بخش سی تی اسکن مرکز آموزشی ، درمانی فارابی صبح امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه ، رییس دانشگاه و جمعی از مسئولان دانشگاهی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری "وب دا " کرمانشاه رییس بیمارستان تخصصی فارابی ضمن اعلام این مطلب گفت : سی تی اسکن 2 اسلایس مرکز که داری کارایی بسیار بالا و توانایی تهیه تصاویر 3 بعدی و امکانات بروز است در محوطه ای با زیر بنای یکصد متر مربع و با صرف اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال راه اندازی شده است.

دکتر محمدعلی معیاری گفت : با راه اندازی این دستگاه که توانایی پذیرش 50 بیمار را دارد علاوه بر اینکه بیماران مجبور نیستند برای تهیه تصاویر مورد نیاز به خارج از مرکز منتقل گردند ، هزینه ای معادل یک سوم مراکز خصوصی را پرداخت می کنند.

وی درخصوص فعالیت های این بیمارستان گفت : مرکز فارابی که یک مرکز فوق تخصصی است دارای 250 تخت مصوب و 210 تخت فعال است که با ضریب اشغال تخت 100درصد به بیماران ارائه خدمت می نماید.

دکتر معیاری گفت : این بیمارستان دارای 7 بخش شامل 5 بخش بستری و بخشهای اورژانس و آی سی یو می باشد.

این متخصص اعصاب و روان افزود : در مرکز فارابی رزیدنت در رشته های روانپزشکی ، نورولوژی و نیز روانشناسی بالینی آموزش می بینند.

2 

1 

۱۸ بهمن ۱۳۹۱ ۱۴:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید