اخبار

دکتر نیکبخت : همواره برای خدمت بهتر در عرصه سلامت به ولی نعمتان خود، می کوشیم

دکتر نیکبخت : همواره برای خدمت بهتر در عرصه سلامت به ولی نعمتان خود، می کوشیم
دکتر نیکبخت در بیمارستان فارابی : ما مردم را ولی نعمتان خود می دانیم و برای بهرهمندی آنان از خدمات بیشتر و با کیفیت تر در بخش سلامت برنامه هایی داریم که در آینده نزدیک این حوزه را متحول خواهد ساخت

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مراسم افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان فارابی گفت : بیمارستان فارابی که یک بیمارستان تخصصی اعصاب و روان است  پیش تر ، از یک دستگاه فرسوده استفاده می کرد که پاسخگوی بیماران نبود و این دستگاه که ششمین دستگاهی است که در مراکز وابسته به دانشگاه شروع به فعالیت می نمایند در این مرکز راه اندازی شد.

دکتر نیکبخت اعتبار لازم برای راه اندازی این دستگاه را بالغ بر ده میلیارد ریال عنوان نمود و افزود :  الحمد ا...  امروز همزمان با دهه مبارک فجر شاهد آغاز به کار این خدمت در بیمارستان فارابی هستیم.

وی گفت : ما مردم را ولی نعمت خود می دانیم و برای بهرهمندی آنان از خدمات بیشتر و با کیفیت تر در بخش سلامت برنامه هایی داریم که در آینده نزدیک این حوزه را متحول خواهد ساخت از جمله ساخت بیمارستان 540 تختخوابی در محل دانشکده بهداشت که از مصوبات دور سوم سفر ریاست محترم جمهوری است.

دکتر نیکبخت خرید یکدستگاه ام آر آی برای بیمارستان امام رضا (ع) ، گسترش و توسعه تمام اورژانس های بیمارستانی و پیش بیمارستانی که درحال اجراهستند و افزایش تعداد آمبولانس ها را از این دست اقدامات برشمرد.

وی اشاره نمود : کرمانشاه که به عنوان قطب درمان غرب کشور فعالیت می نماید علاوه بر بیماران استان های همجوار بیماران کشور همسایه عراق را نیز پذیرش می نماید، بایستی بتواند با ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به این مهم دست یابد که سلامت جامعه را تامین کند.

وی پیشگیری را مقدم بر درمان دانست و تلاش های صورت گرفته در این بخش را نیز مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت : اگر این امر به خوبی صورت پذیرد بیماران کمتر و هزینه های تحمیلی درمان نیز کاهش خواهد یافت.

 

 

۲۱ بهمن ۱۳۹۱ ۱۴:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید