اخبار

دکتر نیکبخت : ما با وحدت خود می توانیم این مرحله حساس را پشت سر بگذاریم

دکتر نیکبخت : ما با وحدت خود می توانیم این مرحله حساس را پشت سر بگذاریم
دکتر نیکبخت : امام شخصیتی بی پروا و سازش ناپذیر بود که اهل معامله نبود و راه را مشخص و برنامه آن را معین نموده بود.

انقلاب اسلامی ایران در دو بعد مهم بود از سویی انقلابی فراگیر بود و شامل همه اقشار بود و از سویی دیگر رهبری هوشیار وسازش ناپذیر داشت. این انقلاب از نهضت تنباکو شروع شد و پس از انحرافهایی در طول تاریخ سرانجام از سال 1342 با سخنرانی حضرت امام (ره ) درقم آغاز شد و مردم را به جوش و خروش درآورد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن اعلام این مطلب که این انقلاب  رهبری شجاع و بی پروا داشت ، گفت : امام شخصیتی بی پروا و سازش ناپذیر بود که اهل معامله نبود و راه را مشخص و برنامه آن را معین نموده بود.

دکتر محمدرضا نیکبخت گفت : حضرت امام (ره) فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد و به فرموده مقام معظم رهبری این انقلاب بی نام امام در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

دکتر نیکبخت که در جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی سخن می گفت با اشاره به توطئه های دشمنان گفت : آنان از اول انقلاب سعی کرده اند همواره چرخ این انقلاب را از حرکت بازدارند اکنون نیز با بحث اقتصادی سعی در ایجاد رخنه در این انقلاب دارند.

وی گفت : انقلاب گردنه های سختی را پشت سر گذاشته و به لطف الهی این مرحله را نیز پشت سر خواهد گذاشت اما مهم آن است که ما رمز پیروزی که همان وحدت کلمه است را فراموش نکنیم. 

۲۱ بهمن ۱۳۹۱ ۱۵:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید