اخبار

نشریه دریچه دانشگاه الکترونیکی شد

نشریه دریچه دانشگاه الکترونیکی شد
باوندپور : چاپ هرشماره نشریه دریچه در حال حاضر می تواند هزینه ای بالغ بر 70 میلیون ریال را به خود اختصاص دهد که با الکترونیکی شدن این نشریه عملا این هزینه ها صرفه جویی می شود.

نشریه دریچه دانشگاه الکترونیکی شد

رییس اداره روابط عمومی دانشگاه با اعلام این مطلب گفت : به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به دنبال تلاش جمعی همکاران روابط عمومی و همکاری اداره آمار و فناوری اطلاعات ، نشریه خبری ، علمی و فرهنگی دانشگاه " دریچه " از این پس به صورت الکنرونیکی منتشر خواهد شد.

عباداله باوندپور گفت : نشریه " دریچه " از نشریاتی است که در میان نشریات خبری و اطلاع رسانی ادارات و سازمان های استان جایگاه ویژه و منحصر به فردی دارد.

وی گفت : نخستین شماره " دریچه " در سال 1379 انتشار یافته و همواره مورد استقبال همکاران قرار گرفته است.

باوندپور افزود : با عنایت به رویکرد جدید در کشور مبنی بر ارتباط الکترونیکی و دولت الکترونیک  و به دنبال برنامه کاهش نشریات کاغذی و نیز صرفه جویی در هزینه ها ، روابط عمومی دانشگاه با این عمل گام خود را در راستای تحقق این سیاست برداشته است.

وی تاکید کرد که چاپ هرشماره نشریه دریچه در حال حاضر می تواند هزینه ای بالغ بر 70 میلیون ریال را به خود اختصاص دهد که با الکترونیکی شدن این نشریه عملا این هزینه ها صرفه جویی می شود.

وی از همکاران خواست تا مقالات و نوشته های خود را در اختیار هیات تحریریه قرار دهند تا با توجه به فراهم شدن این امکان سبت به انتشار آن اقدام شود.

گفتنیست همکاران گرامی می توانند در سمت راست صفحه اصلی دانشگاه با کلیک بر روی عنوان نشزیه به ان دسترسی پیدا کنند.

این دفتر آماده پذیرش هرگونه پیشنهاد ، نظر و انتقاد همکاران و مخاطبان است.

برای دیدن نخستین شماره الکترونیکی دریچه بر روی عکس زیر کلیک کنید.

دریچه 

 2

 

۲۳ بهمن ۱۳۹۱ ۱۰:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید