اخبار

مشارکت 80 درصدی پزشکان شهر کرمانشاه در انتخابات نظام پزشکی

مشارکت 80 درصدی پزشکان شهر کرمانشاه در انتخابات نظام پزشکی
در کل استان هزار و 372 نفر از پزشکان در انتخابات روز گذشته نظام پزشکی شرکت کردند که مشارکت 62.5 درصدی را نشان می دهد.

رییس هیات اجرایی ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی استان کرمانشاه، با اشاره به استقبال خوب پزشکان کرمانشاهی از انتخابات نظام پزشکی، از مشارکت 80 درصدی پزشکان شهر کرمانشاه در این انتخابات خبر داد.

دکتر بهمن روشنی رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام پزشکی اظهار داشت: در کل استان هزار و 372 نفر از پزشکان در انتخابات روز گذشته نظام پزشکی شرکت کردند که مشارکت 62.5 درصدی را نشان می دهد.

وی ادامه داد: هزار و 56 نفر در شهر کرمانشاه، 138 نفر در حوزه اسلام آبادغرب و 178 نفر در سایر شهرستان های استان در این انتخابات شرکت کردند.

به گفته این مقام مسئول، انتخابات نظام پزشکی در استان کرمانشاه روز چهارم اسفند ماه و در 14 حوزه برگزار شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: یک حوزه رای گیری در شهر کرمانشاه، پنج حوزه در شهرستان های اسلام آبادغرب، قصر شیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب و دالاهو و هشت حوزه نیز در سایر شهرستان ها رای پزشکان را جمع آوری کردند.

روشنی با اعلام اینکه رای گیری از ساعت 9 صبح روز گذشته آغاز شده بود، افزود: اخذ آرا تا ساعت 18 بعدازظهر تمدید شد.

وی با تاکید بر اینکه نتایج اعلام شده هنوز قطعی نیست و امکان اعتراض و تجدید نظر وجود دارد، یادآوری کرد: نتیجه نهایی انتخابات 25 اسفندماه اعلام خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول در صورت وجود هرگونه مشکل افراد می توانند ظرف 48 ساعت اعتراض خود را اعلام نمایند.

روشنی گفت: در شهر کرمانشاه7 نفر شامل 10 نفر از حوزه پزشکی، دو نفر از حوزه دندانپزشکی، دو نفر از حوزه داروسازی، یک نفر از گروه مامایی، یک نفر از گروه علوم آزمایشگاهی و یک نفر از گروه های لیسانسه های پروانه دار به عنوان اعضای هیئت مدیره نظام پزشکی انتخاب خواهند شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در شهرستان اسلام آباد غرب یازده نفر به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب می شوند، تاکید کرد: از این تعداد شش نفر از گروه پزشکی و مابقی از سایر گروه ها هستند.

وی در پایان با اشاره به اینکه انتخابات کاملا سالم و بدون هرگونه مشکل برگزار شد، تصریح کرد: شمارش آراء با حضور هئت نظارت، حراست دانشگاه علوم پزشکی، نماینده فرمانداری و همچنین نمانیده کاندیداها صورت گرفت.

به گزارش ایسنا، در این انتخابات در بخش پزشکی در شهرستان کرمانشاه فتاح فرخ پور، شهره ملک خسروی، فریبرز ایمانی، آرش سالاری، علیرضا راسخی، سعید کاظمی، مسعود قلعه سفیدی، هوشنگ ورعی، امید قادری و سید رضا باقری باوند پور بیشترین آراء را کسب کردند.

همچنین در بخش مامایی نیز نوشین زنده زبان، در بخش داروسازی قدرت اله نعمتی و شهرام افضلی، در بخش دندانپزشکی رضا نور بخش و محمد رضا خندان، در بخش علوم آزمایشگاه محمدرضا صمیعی  و در بخش کارشناسان نیز علی اشرف رشیدی بیشترین آراء را بدست آوردند. 


۶ اسفند ۱۳۹۱ ۱۰:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید