اخبار

هفدهمین جشنواره قرآن و عترت استادان و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می گردد.

هفدهمین جشنواره قرآن و عترت استادان و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می گردد.
دکتر پالش : هفدهمین جشنواره قرآن و عترت استادان و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در سه بخش شفاهی ، کتبی و پژوهشی به اجرا در می آید

هفدهمین جشنواره قرآن و عترت استادان و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می گردد.

هفدهمین جشنواره قرآن و عترت استادان و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در سه بخش شفاهی ، کتبی و پژوهشی به اجرا در می آید که شرکت کنندگان می توانند در بخش شفاهی در رشته های تحقیق ، ترتیل ، حفظ کل ، حفظ 20 جزء ، حفظ 10 جزء ، حفظ 5 جزء و حفظ یک جزء شرکت نمایند.

معاون دانشجویی ، فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این مطلب افزود : دانشگاهیان شرکت کننده در این بخش در روزهای شنبه و یکشنبه 17 و 18 فروردین ماه از ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات شهدای دانشجو در ساختمان شماره دانشجو  با یکدیگر به رقابت می پردازند.

دکتر محمد پالش که با خبرگزاری "وب دا " کرمانشاه سخن می گفت در مورد بخش کتبی گفت : علاقمندان در بخش کتبی می توانند در رشته تفسیر که شامل کتاب رشد تفسیر سوره مباره عصر ، تفسیر سوره مبارکه کوثر که تالیف استاد علی صفایی حائری است و نیز در رشته ترجمه که شامل سوره های مبارکه  نور و مومنون ترجمه استاد فولادوند است شرکت نمایند و در روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات بیمارستان طالقانی در مسابقه شرکت می نمایند.

دکتر پالش گفت : در بخش پژوهشی که شامل تالیف کتاب ، ترجمه کتاب ، پایان نامه طرح های تحقیقاتی و مقاله علمی ، پژوهشی در موضوعات سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت ، قرآن و سلامت روانی و قرآن و طب است دانشگاهیان تا هفدهم فروردین ماه فرصت دارند تا آثار خود را به مرکز قرآن و عترت دانشگاه واقع در طبقه همکف ساختمان شماره 2 دانشگاه تحویل دهند.

وی از علاقمندان خواست جهت کسب اطلاعات بیشتر به مرکز قرآن و عترت دانشگاه در ساختمان شماره 2 دانشگاه مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن 8367395 تماس بگیرند.

۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ۱۳:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید