اخبار

عیادت نماینده مردم کرمانشاه از بیماران بستری در بیمارستان آیت الله طالقانی

عیادت نماینده مردم کرمانشاه از بیماران بستری در بیمارستان آیت الله طالقانی
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با حضور در بیمارستان ایت ا... طالقانی کرمانشاه واهداء گل ،از بیماران بستری عیادت کرد.

نماینده مردم شهرستان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با حضور در بیمارستان ایت ا... طالقانی با اهداء گل  از بیماران بستری در بخش های مختلف  عیادت نمود.

 سید سعید حیدری طیب نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با حضور در بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه و با حضور مسئولانی از دانشگاه با بیماران بستری در بخش های مختلف ملاقات و از نزدیک با کم و کیف دریافت ارائه خدمات بیماران بستری آشنا شد.

حیدری طیب  اظهار داشت:بخش سلامت استان بسیار خوب عمل کرده و یه ویژه بخش درمان و بیمارستان ها بار ترافیکی زیادی را تحمل می کنند و من از مسئولان و پرسنل دانشگاه به ویژه بیمارستان آیت الله طالقانی به عنوان مرکز تروما تشکر می کنم و به این عزیزان خسته نباشید می گویم.

وی افزود کرمانشاه به عنوان قطب درمان غرب کشور نیاز به مساعدت بیشتر مسئولان دارد که انشاء الله با پیگیری مسئولان استان،مسؤلان دانشگاه و ما نمایندگان مردم توانمندی های بخش سلامت رصد و با بیان مشکلات و کمبودها بتوانیم  کمبودها ی موجود در بخش های مختلف را مرتفع سازیم تا مردم فهیم کرمانشاه از خدمات در خور شأنی بهره مندشوند.

۱۱ فروردین ۱۳۹۲ ۱۳:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید