اخبار

بازدید رئیس دانشگاه از شبکه های بهداشت ودرمان شهرستان ها , و ملاقات با بیماران بستری، درایام تعطیلات

بازدید رئیس دانشگاه از شبکه های بهداشت ودرمان شهرستان ها , و ملاقات با بیماران بستری، درایام تعطیلات
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با شروع تعطیلات نوروزی به ملاقات بیماران بستری وبازدیداز شبکه های بهداشت ودرمان شهرستانها پرداختندواز نزدیک برنامه های اجرایی ایام تعطیلات شبکه ها را بررسی نمود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با شروع تعطیلات نوروزی به ملاقات با بیماران بستری در مراکز آموزشی درمانی و بیمارستانها و بازدید از شبکه های بهداشت و درمان پرداختند  واز نزدیک برنامه های اجرایی ایام نوروز شبکه ها برای ارائه خدمات بهتر به مردم و مهمانان  را بررسی نمود.

دکتر محمد رضا نیکبخت رئیس دانشگاه و قائم مقام وزیر در استان، با بیان اینکه مردم و مهمانان  بایستی در سفرهای نوروزی از امکانات بموقع و با کیفیت سلامت برخوردار باشند و مجموعه دانشگاه و بویژه بخش های بهداشت، درمان غذا و دارو بایستی حداکثر تلاش خود را بکار بگیرند تا این امر مهم حاصل شود .

 وی برنامه ی کاری خود را در ایام تعطیلات به بازدید از  شبکه های بهداشت و درمان  اختصاص دادند و حضو ر و نظارت مسؤلان در ایام تعطیلات را بسیار مؤثر دانستند .

دکتر نیکبخت در این بازدیدها با بررسی برنامه های اجرایی شبکه های بهداشت و درمان از نزدیک توانمندیها، نقاط ضعف وقوت شبکه ها را بررسی ودستور تمهیدات لازم برای بهره مندی هرچه بیشتر مردم از خدمات بهداشتی - درمانی را صادر کردند.

رئیس دانشگاه به منظور نظارت هرچه بیشتر به امور مراکز بهداشتی - درمانی علاوه بر اکیب های از پیش تعیین شده، معاونین ومدیران را مأمور نمودند که در این ایام از مراکز بهداشتی درمانی  بازدید و درخصوص تقویت سطح سلامت جامعه اقدامات لازم را بعمل آورند.

۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ۱۳:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید