اخبار

به همت خیر و با حضور مسئولان : ساخت اقامتگاه همراه بیمار بیمارستان امام رضا (ع) آغاز گردید

به همت خیر و با حضور مسئولان : ساخت اقامتگاه همراه بیمار بیمارستان امام رضا (ع) آغاز گردید
این مجتمع با زیربنای 2700 متر مربع در شش طبقه توسط خیر احداث می گردد.

 مراسم آغاز ساخت مجتمع اقامت همراهان بیمار در بیمارستان مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) صبح روز شنبه هفتم اردیبهشت در سالن اجتماعات زنده یاد جانباز نوروزنژاد برگزار شد.

در این مراسم  مشاور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و دبیرکل مجمع خیرین سلامت با اشاره به کمک 15 هزار میلیاردریالی خیرین در بخش های سلامت گفت : خیرین با کمک به وزارت بهداشت ، در این عرصه دست به کارهایی زده اند که دولت توان آن را نداشته است.

نیری گفت : بیش از هزار مرکز درمانی ، خانه های بهداشت ، اورژانس جاده ای و... توسط خیرین ساخته شده است.

وی ضمن تقدیر از بنیاد خیریه مرحوم حاج مراد صفی خانی این عمل آنان را یک حرکت خیر و پربرکت و فرهنگ سازی موثر ارزیابی نمود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز با اشاره به طرح های درحال احداث دانشگاه در سطح استان عنوان کرد : با توجه به مشکلات موجود دولت به مساعدت خیرین نیاز دارد.

دکتر نیکبخت گفت : کرمانشاه دارای نقاط محرومی است که نیازمند همت جمعی برای رفع کاستی هاست.

موسس بنیاد خیریه مرحوم حاج مراد صفی خانی نیز در این نشست با بهره گرفتن از تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما باید تلاش کنیم که خانواده ها جز رنج بیماری دغدغه دیگری نداشته باشند گفت : برآن شدیم تا برای اقامت بیماران که معمولا از راه های دور به کرمانشاه می آیند ساختمان شایسته ای بسازیم.

مهندس سید مهدی میرهاشمی که از جمله کارآفرینان برتر می باشد این عمل را نیز کاری خیر و همچنین کارآفرینانه ارزیابی کرد و از مسئولان خواست تا به جوانان اعتماد کنند.

در این نشست همچنین دکتر مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ، حجه الاسلام یوسفی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه و همچنین مهندس سید محمد میرهاشمی مدیرعامل شرکت دی پشتیبان سازه  به عنوان مجری طرح سخن گفتند.

این مجتمع با زیربنای 2700 متر مربع در شش طبقه احداث خواهد شد و دارای 125 تخت به شکل سوئیت و  رستوران و امکانات رفاهی جهت همراهان بیماران بیمارستان بوده و در فاصله زمانی 2 تا 3 سال و برآورد هزینه ای بالغ بر 15میلیارد ریال توسط خیر احداث می گردد.

7 

13 

2 

8 

178 

3 

9 

37 

6 

10 

38 

ا 

11 

1 

7 

6 

5 

4 

2 

1 

سید مهدی میرهاشمی 

 

 

 

 

 

 

۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۴:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید