اخبار

دکتر نیکبخت : ایجاد شرایط مناسب برگزاری حضور حداکثری مردم یکی از وظایف ما دانشگاهیان است

دکتر نیکبخت : ایجاد شرایط مناسب برگزاری حضور حداکثری مردم یکی از وظایف ما دانشگاهیان است
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یک نهاد دولتی است و در انتخابات کاملا بیطرفی خود را حفظ می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : انتخابات نماد هوشیاری مردم به عنوان حامیان نظام و انقلاب است و مهیا ساختن شرایط برای حضور بیشتر مردم امری است که سازمان ها به ویژه دانشگاه ها به عنوان مراکز علمی می توانند نقش مهمی در آن داشته باشند.

دکتر محمدرضا نیکبخت گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یک نهاد دولتی است و باید در تبلیغات برای حضور حداکثری مردم در انتخابات کاملا بیطرفی خود را حفظ و از هیچ کاندیدی انتقاد و یا تعریف و تمجید نکنیم و صرفا به اهمیت شرکت در انتخابات توجه داشته باشیم.

وی افزود اگر کاندیداتوری خواست فضای دانشگاه و سالن های موجود برای سخنرانی و ارائه برنامه های خود استفاده  کند طبق مقررات باید ابتدا درخواست کتبی ارائه شود و پس از بحث و بررسی توسط مسئولان ذی ربط دانشگاه برای تصمیم نهایی به فرمانداری ها ارسال گردد و درصورت صلاحدید مجوز از هیات نظارت با آنها همکاری شود تا مردم بیشتر در جریان برنامه ها قرار بگیرند و با شناخت بیشتری رای خود را به صندوق بیاندازند.

به گزارش خبرگزاری وب دا وی در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن تعرض و نبش قبر حجر بن عدی و حمله به مقام جعفر طیار این حملات را ناشی از سناریو تبلیغات فریبنده دشمنان اسلام دانست که بخاطر ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی طراحی کرده اند و باید مسلمانان هوشیار و زیرک باشند تا از این دست اقدامات ناپسندی رخ ندهد.

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۰:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید