اخبار

دکتر نیکبخت : پشتوانه مردمی می تواند از هرنامزد ریاست جمهوری یک ناجی بسازد

دکتر نیکبخت : پشتوانه مردمی می تواند از هرنامزد ریاست جمهوری یک ناجی بسازد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: حضور حداکثری به عنوان پشتوانه مردمی برای ریاست جمهور منتخب می تواند از ریاست جمهور آینده یک ناجی بسازد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

پشتوانه مردمی می تواند از هرنامزد ریاست جمهوری یک ناجی بسازد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: حضور حداکثری به عنوان پشتوانه مردمی برای ریاست جمهور منتخب می تواند از ریاست جمهور آینده یک ناجی بسازد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص انتخابات ریاست جمهوری و شعار امسال « حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» گفت: حضور حداکثری مردم می تواند به عنوان پشتوانه ای عظیم از هر نامزد که به ریاست جمهوری می رسد یک ناجی بسازد و با دلگرمی و امید به بهره گیری او  ازخرد و دانش حمایت کنندگان خود، کشور را به سمت و سوی پیشرفت بیشتر و تعالی ببرد.

 دکتر محمدرضا نیکبخت رئیس دانشگاه و قائم مقام وزیر در استان افزود: در ایامی که به انتخابات رسیده تلاش کنیم که تعداد بیشتری از مردم در انتخابات شرکت کنند و تمام کاندیداهایی که احراز صلاحیت شده اند، برنامه های خود را ارائه داده یا ارائه می دهند که باید به آنها توجه کرد و با انتخاب آن نامزدی که بهترین برنامه ها را ارائه می دهد، کشور را بیمه کنیم و فکر کردن به افرادی که احراز صلاحیت نشده اند در این موفقیت مثمر ثمر نیست  و باید از بین افراد معرفی شده به انتخاب پرداخت.

وی اضافه کرد: برقراری ارتباط با کشورهای غربی ساده نیست و پیچیدگی خاص خود را دارد و تنها موافقت ما برای برقراری ارتباط نیست بلکه باید از خیلی از اصول و قواعد خود صرفنظر کنیم که به صلاح نیست و تا زمانی آنها  قوانین بین المللی ، عدالت و عزتمندی ما را نپذیرند ارتباط معنا پیدا نمی کند.

دکتر نیکبخت اشاره کرد، گرچه مسائل اقتصادی این روزها دستخوش تغییرات است ولی آنچه مهم است این است که ما کسی را انتخاب کنیم که هم به مسائل اقتصادی بپردازد و هم در مسأله عزتمندی کشور و مسائل سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی برنامه داشته باشد.

رئیس دانشگاه گفت: تلاش برای پر رنگ کردن انتخابات امری ضروری و وظیفه است که همه ما بر عهده داریم و بدانیم که هیچکدام از کشورهای غربی و آمریکا دلسوز ملت ایران نبوده و نیستند و فقط به سود و منافع خود فکر می کنند و الان مشکل اصلی که ما را دچار چالش کرده کاهش ارزش پولی ملی است و رئیس جمهور آینده باید کسی باشد که بتواند این مشکل را حل کند و اکنون ما در مقایسه با کشورهای منطقه ای وضعیت بهتری داریم و برای رقابت با کشورهای پیشرفته در هر زمینه ای پتانسیل لازم را داریم و تنها نیاز به مدیریتی پویا و برنامه دار  احساس می شود که با نظارت بر امور این مهم را عمل کند.

۸ خرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید