اخبار

بازدید سرزده رییس دانشگاه از شبکه قصر شیرین

دکتر نوری زاد وجود متخصصین جراحی عمومی و زنان و زایمان بطور مستمر و افزایش ایام حضور متخصص سونوگرافی در شهرستان قصرشیرین را از ضروریات دانست.
 حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در شبکه قصرشیرین بدون اطلاع قبلی

 

آقای دکتر صمد نوری زاد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به همراه آقای دکتر  شهاب  مستوفی رئیس دفتر و مدیر روابط عمومی دانشگاه  ، ظهر روز سه شنبه 7/7/88 به طور سرزده و بدون اطلاع قبلی در مراسمی که به عنوان جلسه پرسش و پاسخ با حضور آقایان دکتر شکیبا معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه  و دکتر کریمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین با حضور 70 نفر از کارکنان و جمعی از مسئولین اداری،بهداشتی و درمانی در محل سالن اجتماعات این شبکه برگزار شد حضور یافت و شخصاً به سؤالات برخی از کارکنان پاسخ داد.

وی در ادامه ضمن بازدید از واحدهای مختلف اداری و مرکز بهداشت با حضور در نشست تخصصی مسئولین دانشگاه و شبکه قصرشیرین از نزدیک به بررسی مشکلات این شبکه و نتایج  پایش مدیران،معاونان و کارشناسان دانشگاه از شبکه،مرکز بهداشت  و بیمارستان پرداخت و بر ضرورت رفع مشکلات مزبور تأکید نمود.

دکتر نوری زاد همچنین در این نشست از قصرشیرین به عنوان یادمان هشت سال دفاع مقدس و از خسروی به عنوان دروازه ورود به استان وکشور یاد کرد و وجود متخصصین جراحی عمومی و زنان و زایمان بطور مستمر و افزایش ایام حضور متخصص  سونوگرافی در شهرستان قصرشیرین را از ضروریات دانست.

۹ مهر ۱۳۸۸ ۱۲:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید