اخبار

دکتر نیکبخت : من با دیدگاه تاسف باری به پارکینگ شهرداری می نگرم

دکتر نیکبخت : من با دیدگاه تاسف باری به پارکینگ شهرداری می نگرم
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه : از زمان حضور من در استان تاکنون هیچ مجوزی برای مطب یا کلینیک در محوطه پارکینگ شهرداری صادر نشده و نخواهد شد.

از زمان حضور من در استان تاکنون هیچ مجوزی برای مطب یا کلینیک در محوطه پارکینگ شهرداری صادر نشده و نخواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این مطلب گفت : من با دیدگاه تاسف باری به پارکینگ شهرداری می نگرم و عقیده دارم این محوطه پر ازدحام و نامناسب لایق مردم کرمانشاه نیست بلکه مردم شریف این استان و استان های همجوار باید در محیط آرام و توام با امکانات رفاهی باید از خدمات درمانی و تشخیصی استفاده نمایند.

به گزارش خبرگزاری " وب دا " کرمانشاه ، دکتر محمدرضا نیکبخت که در مراسم افتتاح کلینیک دندانپزشکی کسری در خیابان کسری سخن می گفت ، افزود : تمرکز زدایی خدمات پزشکی و سلامت از پارکینگ شهرداری یکی از آرمان های دانشگاه علوم پزشکی است و از هرگونه سرمایه گذاری برای احداث مطب ، کلینیک ، آزمایشگاه و سایر خدمات پزشکی ، تشخیصی و درمانی حمایت می کنیم.

دکتر نیکبخت همچنین با اشاره به اینکه مجموعه سلامت استان به یاری بخش خصوصی و خیرین نیاز جدی دارد گفت : بخش خصوصی می تواند ما را در ارائه بهتر خدمات یاری رساند و خیرین با تقبل بخشی از خدمات ، باری را از دوش مردم بردارند.

وی از صاحبان مراکز و کلینیک ها خواست خدمت رایگان به مردم مستضعف را مدنظر داشته و از آن برای قیامت خود به عنوان صدقه توشه ای بسازند.

گفتنی است کلینیک دندانپزشکی کسری توسط بخش خصوصی با 8 یونیت دندانپزشکی و بخش های  عمومی،جراحی و اطفال در خیابان کسری راه اندازی شده است.

کسری 

2 

1 

 

۱۲ خرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید