اخبار

دکتر نیکبخت : حضور پرشکوه مردم ، 24 خردادماه را تبدیل به یکی از تاریخی ترین روزهای انقلاب اسلامی نمود

دکتر نیکبخت : حضور پرشکوه مردم ، 24 خردادماه را تبدیل به یکی از تاریخی ترین روزهای انقلاب اسلامی نمود
اینجانب ضمن تقدیر فراوان از اقشار مختلف مردم به ویژه جامعه دانشگاهی و بالاخص دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، این حماسه ارزشمند و حضور پرشور و حداکثری را به پیشگاه مقام معظم رهبری و مردم بصیر ایران تبریک و تهنیت می گویم.

حماسه پرشکوه حضور مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی در انتخابات روز 24 خردادماه ، این روز را تبدیل به یکی از تاریخی ترین روزهای انقلاب اسلامی نمود . روزی که مردم بار دیگر با حضور یکپارچه و توام با بینش و آگاهی و همراه با نشاط و همدلی در خلق حماسه ای کوشیدند که مقام معظم رهبری در طلیعه سال نو بر آن اشارت فرمودند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی کرمانشاه در پیامی به مناسبت حماسه حضور مردم در انتخابات 24 خردادماه گفت : این حضور بی نظیر و این دانایی و موقعیت شناسی بی بدیل مردم عزتمند ایران ، دشمنان این ملت را سرخورده و بدخواهان را سرافکنده و ناامید نموده و روح امید و بالندگی را دیگر بار در کالبد جامعه دمید. جامعه ای که همت کرده است تا برای نشاندن کشور عزیزمان بر قله های عزت ، اقتدار و شرف ، تمامی همت خود را به کار گیرد.

دکتر محمدرضا نیکبخت در این پیام آورده است : اینجانب ضمن تقدیر فراوان از اقشار مختلف مردم به ویژه جامعه دانشگاهی و بالاخص دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، این حماسه ارزشمند و حضور پرشور و حداکثری را به پیشگاه مقام معظم رهبری و مردم بصیر ایران تبریک و تهنیت می گویم.

 

۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید