اخبار

نجات جان بیماران با اهدای اعضای یک بانوی کرمانشاهی

نجات جان بیماران با اهدای اعضای یک بانوی کرمانشاهی
به دنبال بروز خونریزی مغزی خانم لیلا انصاف نیا ، وی در بیمارستان امام رضا (ع) بستری و به دنبال آن مورد عمل جراحی قرار گرفت که متاسفانه حاصل مجموعه تلاش های تیم های تخصصی این مرکز به نتیجه نرسید و بیمار دچار مرگ مغزی گردید.

اعضای یک بانوی کرمانشاهی به دنبال بروز مرگ مغزی به بیماران نیازمند اهدا گردید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرماشناه گفت : به دنبال بروز خونریزی مغزی خانم لیلا انصاف نیا ، وی در بیمارستان امام رضا (ع) بستری و به دنبال آن مورد عمل جراحی قرار گرفت که متاسفانه حاصل مجموعه تلاش های تیم های تخصصی این مرکز به نتیجه نرسید و بیمار دچار مرگ مغزی گردید.

دکتر بهمن روشنی در گفتگو با خبرگزاری " وب دا " کرمانشاه گفت : پس از این امر و پس از تایید مرگ مغزی توسط پزشکان ویژه و بررسی گروه اعزامی از تهران ، خانواده محترم متوفی با اهدای عضو آن مرحومه موافقت به عمل آوردند.

وی گفت : از اینرو با تلاش و هماهنگی های لازم پیکر بیمار  در روز دوشنبه 27 خردادماه به تهران اعزام گردید تا اعضا پس از جداسازی به مراکز فوق تخصصی پیوند ارجاع داده شود.

گفتنی است مراسم تشییع و خاکسپاری این بانوی محترم صبح روز پنجشنبه با حضور همشهریان قدرشناس ، جامعه دانشگاهی و پزشکی و خانواده های نیکرفتار ، انصاف نیا و بستگان برپا می شود.

مرحومه مغفوره لیلا انصاف نیا بانویی 39 ساله بوده و دارای دو دختر و یک پسر می باشد.

 

۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۳۶

نظرات بینندگان

مهدی شفیعی
۱۳۹۴/۰۴/۰۸
5
0
4

مرده آن است که نامش به نکویی نبرند . خداوند روح ایشان را با اولیاء محشور کند و به پدر ایشان و بازماندگان صبر جمیل عنایت فرماید .


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید