اخبار

دکتر نیکبخت : حضور پرشور مردم در انتخابات پاسخی بود به ندای رهبر معظم انقلاب

دکتر نیکبخت : حضور پرشور مردم در انتخابات پاسخی بود به ندای رهبر معظم انقلاب
حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی در فضایی آرام و خلق حماسه سیاسی که رهبر معظم انقلاب مطرح فرموده بودند پاسخی بود به ندای معظم له.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

حضور پرشور مردم در انتخابات پاسخی بود به ندای رهبر معظم انقلاب

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تبریک برگزاری انتخابات پرشور ریاست جمهوری و شوراها و آرزوی توفیق برای رئیس جمهور منتخب گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی در فضایی آرام و خلق حماسه سیاسی که رهبر معظم انقلاب مطرح فرموده بودند پاسخی بود به ندای معظم له.

دکتر محمدرضا نیکبخت رئیس دانشگاه علوم  پزشکی کرمانشاه افزود: امروز ارتباطات مناسب داخلی بین صاحبنظران و متخصصان رشته های مختلف و مشورت و تبادل افکار و اندیشه ها و نیز ارتباطات خارجی مناسب با کشورهایی که تمایل به همکاری و مبادله کالا دارند می تواند در روند رشد و توسعه هرکشوری نقش بسزایی داشته باشد که کشور ما بخاطر موقعیت استراتژیک  و ذخایر متعدد ودارابودن نقاط قوت فراوان می تواند در این زمینه موفق باشد؛ البته ارتباطاتی که اقتدار ، عزت و آبرومندی نظام مقدس اسلامیمان را حفظ کند .

وی گفت : ما امیدواریم با دیدگاه بسیار ارزنده رئیس جمهور منتخب در بحث ارتباطات داخلی و خارجی که در نشست خبری بیان داشتند ، شاهد کمرنگ شدن تحریم ها و رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری باشیم.

وی اضافه کرد ایران به عنوان کشوری کهن همواره در جهان مطرح و با بهره مندی از ذخایر غنی زیرزمینی و جاذبه های گردشگری فراوان می تواند جایگاه ویژه ای  داشته باشد که انشاء ا... دولت آینده با رسیدن به این هدف طعم تلخ فقر را از جامعه بردارند.

۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید