اخبار

شهریه های ثابت و متغیر شعبه بین الملل حدودا معادل پردیس های مشابه کشور است

شهریه های ثابت و متغیر شعبه بین الملل حدودا معادل پردیس های مشابه کشور است
پروفسور الماسی : شعبه بین الملل در سه رشته پزشکی ، داروسازی و دندانپزشکی به تعداد هر رشته 35 نفر و نیز 11 رشته کارشناسی ارشد به تعداد 5 تا 7 نفر برای هر رشته دانشجو می پذیرد و 7 رشته کارشناسی ارشد دیگر نیز در شرف راه اندازی می باشد.

شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بهمن ماه امسال در14 رشته دانشجو می پذیرد.

رییس این شعبه با اعلام خبر فوق گفت : به دنبال هماهنگی های انجام شده رشته های پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری قرارخواهد گرفت تا متقاضیان نسبت به انتخاب آن اقدام نمایند.

پروفسور علی الماسی با اشاره به اینکه حضور در این پردیس برابر مقررات دو وزارتخانه بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و علوم ، تحقیقات و فناوری است گفت : متقاضیان لزوما باید در کنکور مربوطه شرکت نموده و انتخاب رشته کرده باشند.

این استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : پردیس بین الملل در سه رشته پزشکی ، داروسازی و دندانپزشکی به تعداد هر رشته 35 نفر و نیز 11 رشته کارشناسی ارشد به تعداد 5 تا 7 نفر برای هر رشته دانشجو می پذیرد و 7 رشته کارشناسی ارشد دیگر نیز در شرف راه اندازی می باشد.

دکتر الماسی با اشاره به نوع دیگر پذیرش دانشجو یعنی جذب دانشجو از میان متقاضیان خارج از کشور گفت : مدارک و تقاضای این افراد بررسی شده و پس از مصاحبه در پردیس بین الملل پذیرش می شوند.

وی درخصوص شهریه شعبه بین الملل گفت : شهریه های ثابت و متغیر این پردیس حدودا معادل پردیس های مشابه کشور است اما میزان دقیق شهریه ها پس از تصویب در هیات امنای دانشگاه اعلام می گردد.

وی ماموریتهای اصلی این مرکز را ایجاد فرصتی مناسب برای خانواده های دارای توانائی مالی در جهت ادامه تحصیل فرزندان با استعداد خود، جذب دانشجوی خارجی در رشته های مختلف تحصیلی مرتبط با نظام سلامت متمرکز بر تحصیلات تکمیلی، دوره های کوتاه مدت و بین رشته ای در سطح منطقه و بین الملل ،جذب ایرانیان مشغول به تحصیل در دانشگاه های غیر ایرانی با دارا بودن شرایط علمی لازم (جذب نخبگان) و ارتباط و همکاری آموزشی-پژوهشی با مراکز علمی معتبر دنیا، سازمانهای فرهنگی، علمی، صنعتی و اقتصادی کشور عنوان نمود.

پروفسور الماسی معرفی کشور بعنوان یک قطب علمی در سطح منطقه ، جذب جوانان جویای تحصیل در سطح منطقه و بین الملل ، بازگرداندن دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل ، معرفی اعتقادی- فرهنگی کشور  و درآمدزایی را از اهداف اصلی این پردیس برشمرد.

این متخصص بهداشت محیط با ذکر این نکته که چشم انداز  شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در 4 سال آینده به عنوان موفق ترین شعبه بین الملل (از نظر کمی و کیفی) در سطح کشور و یکی از 6 دانشگاه بین المللی موفق در سطح منطقه در جذب دانشجویان خارجی و ایرانیان مقیم خارج از کشور خواهد بود گفت : در طی این 4 سال الزامات و بستر مناسب برای دستیابی به چشم انداز ایران در سال 1404 را برای این شعبه مهیا خواهند نمود و در افق 1404 بعنوان موفق ترین مرکز آموزشی- پژوهشی بین المللی منطقه خواهند بود.

 

۲ شهریور ۱۳۹۲ ۱۱:۴۹

نظرات بینندگان

احمد
۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
0
0

سلام.خسته نباشید. میخواستم بپرسم که دانشجوی بدون کنکور نمیگیره این دانشگاه. باتشکر


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید