اخبار

آمار کشته شدگان تصادفات در کرمانشاه چهار درصد کاهش یافت

تعداد مجروحان تصادفات چهار هزار و 45 نفر در شش ماهه اول سال.
آمار کشته شدگان تصادفات در کرمانشاه چهار درصد کاهش یافت
کرمانشاه - فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه از کاهش چهار درصدی آمار کشته شدگان بر اثر تصادفات درون شهری و برون شهری در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
 
امیر احمد گراوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در شش ماه اول سال گذشته 370 تصادف در استان به وقوع پیوست که این آمار در شش ماه اول امسال به 355 مورد رسید که هفت مورد آن نیز مربوط به استانهای دیگر بود.
وی گفت: آمار کشته شدگان 29 نفر نسبت به نیمه اول سال گذشته کاهش یافت و تعداد مجروحان نیز چهار هزار و 45 نفر است که تقریبا" مساوی با مدت مشابه سال گذشته است.
وی با ارایه آمارهایی گفت: براساس بررسی های به عمل آمده ، هشت درصد از تصادفات سال جاری در بزرگراه ها، 43 درصد در جاده های اصلی و 49 درصد در جاده های روستایی استان رخ داده است.
وی با اشاره بر بالا بودن میزان تصادفات در جاده های روستایی گفت: نیروی انتظامی برای کاهش این معضل در راههای روستایی پلیس راهور را مستقر کرده است.
امیر گراوند افزود: 39 درصد تصادفات بر اثر واژگونی خودرو و 29 درصد به علت تصادف دو وسیله نقلیه با هم رخ داده است.
وی با بیان اینکه بیشترین تصادفات در ساعات بین چهار تا هشت بعد از ظهر رخ داده گفت: بیشترین تصادفات مربوط به خودروهای سواری است که در راس آنها خودرو پراید قرار دارد.
فرمانده انتظامی استان گفت: 22 درصد تصادفات بر اثر عدم کنترل وسیله نقلیه ، 12درصد انحراف به چپ ، 5/11 درصد عدم رعایت حق تقدم ، 10 درصد تجاوز از سرعت مجاز و 9 درصد عدم رعایت فاصله طولی بوده است.
۱۴ مهر ۱۳۸۸ ۱۳:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید