اخبار

مدلل : در صورت یاری مسئولان و کمک مردم خیر استان ، مرکز پیوند مغز استخوان را در کرمانشاه راه اندازی میکنیم.

مدلل :  در صورت یاری مسئولان و کمک مردم خیر استان ، مرکز پیوند مغز استخوان را در کرمانشاه راه اندازی میکنیم.
عضو هیات مدیره موسسه خیریه مهرآیینان مهر : در صورت مساعدت مسئولان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و مسئولان استانی و البته کمک خیرین و مردم نیک اندیش کرمانشاه می توان ظرف مدت 2 سال آینده این مرکز را راه اندازی کرد.

 در صورت یاری مسئولان و کمک مردم خیر استان ، مرکز پیوند مغز استخوان را در کرمانشاه راه اندازی میکنیم.

عضو هیات مدیره موسسه خیریه مهرآیینان مهر با اعلام این خبر گفت : یکی از اقدامات درمانی برای بیماران مبتلا به سرطان پیوند مغز استخوان است که این امکان متاسفانه در غرب کشور وجود ندارد و بیماران این منطقه از آن محروم هستند.

حاج محمد مدلل در گفتگو با خبرنگار " وب دا " گفت : مراجعه به این مراکز هزینه های زیادی برای بیماران و خانواده های آنان در بر دارد . بر همین اساس در حال برنامه ریزی برای احداث مرکز پیوند مغز استخوان در استان کرمانشاه هستیم.

وی گفت : در صورت مساعدت مسئولان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و مسئولان استانی و البته کمک خیرین استان و مردم نیک اندیش کرمانشاه می توان ظرف مدت 2 سال آینده این مرکز را راه اندازی کرد.

مدلل گفت : تجربه چندین ساله اعضای هیات مدیره موسسه خیریه مهرآیینان مهر ما را بر آن داشت تا راه اندازی این مرکز برای درمان بیماران سرطانی و سایر بیماری هایی که به آن نیازمندند به طور جدی پیگیری کنیم.

وی تاکید کرد : بر اساس برآورد متخصصان مربوطه راه اندازی این مرکز نیاز به بانک خون بسیار قوی و دانش تخصصی و فناوری های نوینی دارد که برآورد اولیه هزینه های آن 5 میلیارد ریال است که ما آمادگی خود را برای شروع این امر و جلب حمایت مسئولان و کمک های مردم اعلام می نماییم.

۵ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید