اخبار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن روز پزشک: پزشکی شغلی ارزشمند برای ایجاد نشاط و سلامتی در جامعه است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن روز پزشک: پزشکی شغلی ارزشمند برای ایجاد نشاط و سلامتی  در جامعه است
تبریک روز پزشک

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه  با تبریک روز پزشک گفت: پزشکی شغلی ارزشمند برای ایجاد نشاط و سلامتی در جامعه است و جامعه ای که از نشاط و سلامتی برخوردار باشد از فکر و اندیشه بهتر و توان بیشتر برخوردار است و می تواند منشاء تغییر ، تحول و پیشرفت باشد و راه توسعه ، تعالی و ارتقاء  خود را در تمام زمینه ها آسانتر طی کند.

دکتر محمدرضا نیکبخت اضافه کرد: سلامت زیربنای بسیاری از فعالیت ها بوده و با سلامت و نشاط و بهره گیری از توان فکری و جسمانی است که امور به خوبی می چرخد و اگر ملتی از سلامت روحی و روانی و جسمانی که معنای همان واژه سلامت است برخوردار نباشد همواره برای پیشرفت با چالش مواجهه می شود.

رئیس دانشگاه افزود: به همین جهت نگاه مسئولان نظام ، دولتمردان و مسئولان استانی و سازمانها سلامت محور  به بخش سلامت نگاهی عمیق  و با برنامه ریزی اصولی و منطقی است .

 وی ااضافه کرد: هرکس و هرسازمان و اداره و ارگانی درحد توان خود در مقابل  اهداف انقلاب وجامعه مسئول است برای بهره مندی جامعه و مخاطبان خود، شاخص های سلامت را شناخته و برای ارتقاء آنها تلاش و با وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در سطح کشور و  نیز دانشگاههای علوم پزشکی در سطح استانی  به عنوان متولی امر سلامت همکاری داشته باشند.

دکتر نیکبخت در ادامه گفت: بهره مندی جامعه ازسلامت و بهداشت  فردی و عمومی،علاوه بر داشتن جامعه ای پویا و کار آمد، خود باعث ترغیب نخبگان و مسئولان به خدمت می شود و جامعه ای که سلامت خود را تأمین کند همواره می تواند از تمام توان و پتانسیل ها در زمینه های مختلف بهره بگیرد.

رئیس دانشگاه در پایان وضعیت بهداشت و درمان و بخش سلامت کشور با پیشرفت های علمی بعد از انقلاب را مثبت ارزیابی کرد و  با توجه به چالشهای یپش روی بخش سلامت اظهار داشت :انشاء ا... با شروع بکار دولت اعتدال و امید ،توجه بیشتری به امر سلامت شود تا مردم از خدمات با کیفیت تری بهره مند شوند. 

۲۷ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۳:۴۲
وب دا کرمانشاه |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید