اخبار

دکتر اشتریان : دانشکده پرستاری سنقر به زودی آغاز به کار می کند

دکتر اشتریان : دانشکده پرستاری سنقر  به زودی آغاز به کار می کند
رئیس دانشکده پرستاری و مامایی : سیاست و هدف اصلی دانشکده ، ارتقاء تحصیلات تکمیلی است و اکنون 50 نفر دانشجو در این مقطع و رشته های مراقبت پرستاری ویژه و مشاوره مامایی در حال تحصیل هستند.

موافقت اصولی راه اندازی دانشکده پرستاری سنقر اخذ شده و اگر بورد پرستاری نتیجه نهایی را اعلام کند از بهمن ماه دانشجو پذیرفته می شود .

رییس دانشکده پرستاری و مامایی کرمانشاه در مصاحبه با خبرنگار وب دا گفت: موافقت اصولی راه اندازی دانشکده پرستاری اخذ شده و منتظر بورد پرستاری هستیم که نتیجه نهایی اعلام کند.

دکتر حسین اشتریان گفت : با توجه به نیاز کنونی به رشته پرستاری ، دانشگاه همت خود را بکار گرفته که این دانشکده را راه اندازی کند تا با پذیرش بیشتر دانشجو در این رشته بتواند کمکی به بخش سلامت جامعه نماید.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: با پیگیری دانشکده پرستاری و حمایت ریاست دانشگاه و معاون آموزشی ، موافقت اصولی رشته مشاوره مامایی در مقطع کارشناسی ارشد اخذ و اولین مرحله پذیرش دانشجو عملی شد.

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی اضافه کرد: سیاست و هدف اصلی دانشکده ، ارتقاء تحصیلات تکمیلی است که اکنون 50 نفر دانشجو در این مقطع و رشته های مراقبت پرستاری ویژه و مشاوره مامایی در حال تحصیل هستند.

وی ادامه تحصیل مربیان در مقطع P.H.D را از دیگر اهداف دانشکده برشمرد و گفت : اکنون 5 نفر از مربیان دانشکده در رشته های پرستاری ، آمار و بهداشت باروری در دانشگاههای داخل و خارج از کشور درحال تحصیل هستند.

دکتر اشتریان درخصوص فضای فیزیکی دانشکده گفت: با توجه به افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی رشته های پرستاری و مامایی تا 150 دانشجو و به منظور بهره مندی دانشجویان در کلاس های درس مناسب ، تابستان سال جاری با تغییرات اساسی که صورت گرفته و براساس طرح توسعه دانشکده ، امکان استفاده از 8 کلاس با ظرفیت هرکلاس70-40 نفر ایجاد شده است.


3
2
1

۶ مهر ۱۳۹۲ ۱۲:۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید