اخبار

دیدار وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با اساتید ، پزشکان ، کارکنان و دانشجویان در کرمانشاه

دکتر هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز با دانشگاهیان ملاقات کرد

در مراسمی که صبح امروز با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، استاندار ، نمایندگان استان و شهرستانها و جمعی از پرسنل دانشگاه برگزار شد  استاندار کرمانشاه ضمن خیر مقدم به آقای هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از ایشان خواست با توجه به حضور پر رنگ ایشان در دوران جنگ بخصوص عملیات مرصاد  ، با توجه به اینکه استانهای همجوار در دو حوزه عربی و کردی هستند به این استان نگاه متمایزی داشته و  بعنوان قطب نگاه کنند .

دمیاد افزود: با همت بلندی که در مدت کوتاه تصدی شما در بخشهای دارو و درمان ، علی الخصوص داروهای بیماران خاص دیده ایم ، از شما قدردانی نموده و انتظار داریم خبرهای خوشی درخصوص تأمین اعتبار پروژه های نیمه کاره و نویدی در حوزه نیاز تخصصی این استان به چشم پزشکی و ارتوپدی نیز به مردم ایثارگر این استان داشته باشید.

در ادامه محبی نماینده مردم سنقر و کلیایی با اشاره به مقاومت و غیرتمندی کرمانشاه بعنوان محور غرب کشور افزود: نیاز نیست وزیر را معرفی کنیم ، ایشان مرد جهادی اند که در جبهه های غرب و جنوب حضور داشته و کرمانشاه را خوب می شناسند و با رنج و مرارت های مردم این استان آشناهستند . و قبل از وزارت در مناطق محروم خدماتی ارائه کرده اند که انشاء الله این خدمات ادامه داشته باشد .

وی خطاب به آقای هاشمی افزود: وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اکنون کشور برای بحث بهداشت و درمان در اختیار شماست .

آخرین قله افتخار کرمانشاه حضور 2 سال پیش رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بود ، اکنون با حضور شما می طلبد  آنچه که مردم این استان برای انقلاب داشته اند را درنظر گرفته و به حل مشکلاتشان توجه شود .

محبی در ادامه افزود : علم پزشکی و علم دین در کنار هم هستند و این اهمیت کار شما را می رساند. در گذشته سلامتی ، گمشده مردم بود ولی الحمدالله در حال حاضر اوضاع بهتر است به گونه ای که ما از لحاظ بهداشت در سطح جهانی مطرح هستیم و دانشگاه در وضعیت بهداشت استان کرمانشاه خوب عمل کرده و نیاز به توجه بیشتر شما برای ارتقاء بیشتر دارد.

نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی از اعضای هیئت علمی و کلیه کارکنان به ویژه بهورزان تقدیر کرد و گفت راه برای کسب مدارج بهتر در این استان وجود دارد که نیاز به عنایت شما وزیر محترم است.

وی در ادامه به درخواست مجمع نمایندگان استان اشاره کرد و گفت: توجه به وضعیت سلامت ، تأمین نیروی انسانی تحصیل کرده ، تأمین اعتبار 8 مورد پروژه ، بیمارستان 32 تختخوابی صحنه ، دندانپزشکی کرمانشاه ، مرکز مغز استخوان دکتر محمد کرمانشاهی ، جذب نیرو ، افزایش رشته های تحصیلی از تقاضاهای نمایندگان این مجمع است . وی در پایان از وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی درخصوص رفع بحران بحث دارو در این استان تشکر کرد.

۱۱ مهر ۱۳۹۲ ۱۱:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید