اخبار

استاندار کرمانشاه: وزیر بهداشت از ایثار گران دوران جنگ و عملیات مرصاد است

استاندار کرمانشاه: وزیر بهداشت از ایثار گران دوران جنگ و عملیات مرصاد است
استاندار کرمانشاه در جمع استقبال کنندگان از وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی : استان کرمانشاه نماد مقاومت دوران جنگ و وزیر بهداشت رااز ایثارگران دوران جنگ و عملیات مرصاد و خدمات ایشان در آن دوران بسیار مفید دانست.

استاندار کرمانشاه د ر جمع استقبال کنندگان ار سفر وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی به استان کرمانشاه که مسئولان و مدیران کل ادارات و ارگانها ،فرماندهان انتظامی و ...،مسئولان دانشگاه ،اهضای هیأت علمی ،کارکنان و دانشجویان و اقشار مردمی حضور داشتند گفت:کرمانشاه نماد مقاومت و ایثار دوران جنگ و دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی هم از ایثار گران آن دوران و رزمندگان عملیات غرور آفرین مرصاد هستند.

حجت ا.. دمیاد استاندار استان کرمانشاه گفت:ارتقاء دانشگاه کرمانشاه به تیپ یک و پیوستن آن به جمع دانشگاه های صاحب نام،صدور مجوز افتتاح شعبه بین الملل، پیشرفت های حاصل شده در بخش های مختلف ،که برای استمرار نیاز به مساعدت و امعان نظر وزیر بهداشت دارد،مراجعه بیماران نیازمند استانهای همجوار ،مراجعه بیماران استانهای کردی و عربی کشور عراق برای دریافت خدمات بویژه در بحث جراحی های قلی باز و بسته، مرزی بودن و داشتن موقعیت حساس کرمانشاه  در منطقه  به عنوان راه اصلی  ورود و خروج  زائران عتبات عالیات و  در طرف  دیگر رزمنده بودن جنابعالی و وظیفه ای که در قبال  این استان مقاوم دارید انتظار ما و مردم این استان را چند برابر کرده و با بیان توانمندیها و ارتقاء حاصل شده و نیز بیان مشکلات وکمبودها و اعلام نیازمندی ها تقاضای عنایت ویژه به استانی داریم که مستحق توجه بیشتر است.

استاندار کرمانشاه افزود اقدامات دولت و جنابعالی در مدت کوتاه در توجه به بخش دارویی کشور و حل بخشی از مشکلات این دانشگاه قابل تقدیر است و ما مسئولان و مردم این استان که امروز ثمره بخشی از عنایت مقام معظم رهبری  (مد ظله العالی)در سفر دو سال پیش به استان را می چینیم امید دارم با عنایت ویژه جنابعالی خبرهای خوشی را در آینده نزدیک در بحث سلامت بشنویم.

دمیاد در ادامه سخنانش، تأمین اعتبار پروژه های نیمه کاره،صدور مجوز جذب و استخدام اعضای هبأت علمی،جذب و استخدام نیروی انسانی مورد نیاز ، تأمین اعتبار طلب بازنشستگان و صدور مجوز رشته های تحصیلی بویژه  تخصص چشم پزشکی و اورتوپدی را خواهان شد

۱۲ مهر ۱۳۹۲ ۱۴:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید