اخبار

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:وزیر بهداشت با حضور در جبهه ها و ارائه خدمات به مناطق محروم کرمانشاه را خوب می شناسد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:وزیر بهداشت با حضور در جبهه ها و ارائه خدمات به مناطق محروم کرمانشاه را خوب می شناسد.
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:وزیر بهداشت با ارائه خدمات به مناطق محروم کشور از جمله منطقه بزمیر آباد در شهرستان سرپل ذهاب و حضور در جبهه های غرب در دوران جنگ،این استان را خوب می شناسد.

دکتر محبی نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی و رئیس دوره ای مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مراسم  استقبال از حضور وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی به کرمانشاه برای افتتاح 14 پروژه عمرانی ،درمانی و آموزشی در سطح استان گفت: کرمانشاه محور کشور در غرب و همواره مد نظر کشورهای غربی به عنوان ورودی اصلی  ایران بوده و در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ما نقش بسزایی  در مقاومت و پشتیبانی از  رزمندگان داشته است و دکتر هاشمی وزیر بهداشت به جهت حضور در جبهه و نیز حضور در بزمیر آباد شهرستان سرپل ذهاب با این استان به خوبی آشنا هستند.

دکتر محبی در خصوص سفر دو سال قبل مقام معظم رهبری(مدظله العالی)گفت: سفر پرخیر  و برکت رهبر فرزانه انقلاب به کرمانشاه که الان ثمره بخشی از آن را مشاهده می کنید بهترین و شیرین ترین خاطره برای مردم استان است و حضور و شناخت  وزیر بهداشت از توانمندیها ومشکلات ناشی از دوران جنگ  این استان نوید عنایت ویژه وزارت بهداشت به کرمانشاه را نشان می دهد که در اولین سفر ایشان اینجا را انتخاب کرده اند و امید واریم با تصمیمات مناسب قدم های مؤثری در راستای حل مشکلات بخش های سلامت این استان برداشته شود  استانی که  حراست از نظان،مرز و بوم و ولایتمداری خود را نشان داده است.

رئیس دوره ای مجمع نمایندگان افزود:سلامت گم شده تمام جوامع و نقش آفرین در سرنوشت بقیه فعالیت ها بوده و بسیار مهم است  به نحوی که در کشورهای مختلف سازمانهای عریض و طویلی پیگیر این امر هستند چون سلامت زیر بنای سایر مؤلفه ها است .

این نماینده مجلس اضافه کرد: اکنون کشور ما در منطقه آسیا مطرح و استان کرمانشاه در غرب کشور چون نگینی در بحث سلامت می درخشد و در چند سال اخیر پیشرفت های بسیار خوبی در همه زمینه ها داشته است و اکنون روی ریل توسعه سلامت قرار دارد عنایت و تأمین نیاز های این بخش می تواند به نحوی قدر دانی از مقاومت دوران جنگ و همت چند سال اخیر مسئولان استان،دانشگاه و بویژه اعضای هیأت علمی باشد که برای رسیدن به این جایگاه تلاش وافر داشته اند.

دکتر محبی با تقدیر از همه کارکنان دانشگاه از بهورزان به عنوان سربازان خط مقدم مبارزه با بیماری ها و تلاشگران تأمین سلامت نام برد و تأمین مطالباط این دانشگاه را از وزیر بهداشت خواهان شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تأمین اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های نیمه کاره مثل بیمارستان 32تختخوابی شهرستان صحنه،دانشکده دندانپزشکی،مرکز مغز استخوان مرکز آموزشی درمانی زنده یاد دکتر محمد کرمانشاهی،کلینینک تخصصی مادر،کلینینک تخصصی دانشگاه، مساعدت در ساخت بیمارستان540 تختخوابی مصوب سفر رهبر فرزانه به استان،ساخت پایگاه های جاده ای به تأخیر افتاده طبق برنامه چهارم و پنجم توسعه ،افزایش رشته های تحصیلی و جذب و استخدام هیأت علمی و نیروی انسانی مورد نیاز از ضروریاتی دانست که نیاز به تصمیمات سریع و مساعدت های ویژه دارد تا استان بتواند از خدمات با کیفیت تری برخوردار گردد.

۱۲ مهر ۱۳۹۲ ۱۴:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید