اخبار

دکتر منصور رضایی افتخار آفرید

دکتر منصور رضایی افتخار آفرید
معاون تحقیقات و فناوری : با اعلام انتخاب 20 دانشمند برجسته علوم پزشکی در ISC خوشبختانه دکتر منصور رضایی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان یکی از دانشمندان برجسته ISC در علوم پزشکی و رشته های وابسته معرفی شده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با اعلام انتخاب 20 دانشمند برجسته علوم پزشکی در ISC دکتر منصور رضایی با کسب رتبه 19 عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان یکی از دانشمندان برجسته ISC در علوم پزشکی و رشته های وابسته معرفی شده است.

دکتر فرید نجفی گفت : بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) ، انتخاب دانشمندان برجسته براساس انتشارات آنان و مبتنی بر نشریات معتبر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در ISC ثبت و نمایه سازی می شود صورت گرفته است.

وی گفت : معرفی دانشمندان فضای بسیار مطلوبی در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی بوجود آورده است و بازخوردهایی که از این نظر دریافت شده نشان می دهد که دانشگاه ها و استادان و پژوهشگران می کوشند در ارتقای علم و فناوری در زمینه های مختلف نقش بی بدیل خود را ایفا کنند.

گفتنیست دکتر منصور رضایی متولد 1339 در شهرستان جوانرود استادیار گروه آمار زیستی و اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه علاوه بر آن تاکنون هفت بار به عنوان پژوهشگر نمونه دانشگاه علوم پزشکی نیز معرفی شده است. 

وی که در سال 1383 در رشته دکترای تخصصی آمار زیستی از دانشگاه تربیت مدرس تهران فارغ التحصیل شده و فعالیت خود را در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از سال 1369 و در گروه پزشکی اجتماعی دانشکده پزشکی آغاز نموده است، تاکنون تعداد 130 مقاله فارسی و 50 مقاله انگلیسی زبان را در نشریات معتبر به چاپ رسانیده و تعداد 100 مقاله فارسی و 60 مقاله انگلیسی او در کنگره های مختلف ارائه گردیده است.

تعداد مقالات ISI دکتر رضایی 25 مورد، ارجاعات به مقالات وی در سال 2012،بیش از 61 مورد و شاخص H- index مقالات در سال 2012، 8 بوده و سه عنوان کتاب را با نام های کلیات روش تحقیق در علوم پزشکی، مقاله نویسی در علوم پزشکی و کاربرد روش های آماری با SPSS مقدماتی را به ترتیب در سال های 1383، 1390 و 1390 تالیف نموده است.

دکتر رضایی که مدرس کارگاه های آموزشی روش تحقیق مقدماتی، تکمیلی، پیشرفته و کیفی، روش های آماری با SPSS، مقاله نویسی به زبان فارسی، نقد و داوری مقاله فارسی و مطالعات مورد شاهدی نیز می باشد، تاکنون دو بار به عنوان استاد نمونه در سال 1389 به عنوان داور برتر مجلات و از سال 1379 تا 1391 هفت بار به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه معرفی شده است.

وی که دانش آموخته کارشناسی ریاضی و کارشناسی ارشد به ترتیب در دانشگاه های فردوسی مشهد و علوم پزشکی تهران بوده و به عنوان نفر اول پذیرش دکترای تخصصی وارد دانشگاه تربیت مدرس شده است، تعداد 320 پایان نامه را راهنمایی و تعداد 340 طرح پژوهشی ارائه نموده است.

 

۱۳ آبان ۱۳۹۲ ۱۲:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید