اخبار

با موافقت راه اندازی دانشکده پرستاری سنقرو کلیایی ، این دانشکده از بهمن ماه دانشجو می پذیرد

با موافقت راه اندازی دانشکده پرستاری سنقرو کلیایی ، این دانشکده از بهمن ماه دانشجو می پذیرد
این دانشکده با پذیرش 20 دانشجوی پرستاری از محل تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ازترم بهمن ماه کار خود را آغاز می کند.

دانشکده پرستاری سنقرو کلیایی از بهمن ماه دانشجو می پذیرد

به دنبال تلاش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان محلی و نیز نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و همچنین چندین مورد بازدید و تصویب وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی موافقت اصولی راه اندازی دانشکده پرستاری سنقر صادر گردیده و این دانشکده با پذیرش 20 دانشجوی پرستاری از محل تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ازترم بهمن ماه کار خود را آغاز می کند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن اعلام این خبر گفت : فضای فیزیکی  شامل کلاس های درس ، سالن اینترنت ، کتابخانه ، سالن قرائت ، آزمایشگاه ، پراتیک ، استادسرا ، پاویون اساتید و دانشجویان و واحدهای آموزشی و پشتیبانی آماده گردیده و با پذیرش دانشجو از ترم آینده این دانشکده رسما آغاز به کار می کند.

دکتر سیاوش وزیری ضمن تبریک به مجموعه دانشگاهی استان و نیز مردم شهرستان سنقر و کلیایی گفت : داوطلبین تا پایان امروز چهاردهم آبانماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب این رشته محل با کد رشته 30554  اقدام نمایند.

وی اظهار امیدواری کرد با احداث این دانشکده و پذیرش رشته های تحصیلی دیگر و توسعه آن بتوان خدمت آموزشی درخوری به جوانان جویای دانش به ویژه جوانان این استان و شهرستان مذکور ارائه داد

۱۴ آبان ۱۳۹۲ ۱۳:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید