اخبار

آغاز به کار ده بخش دندانپزشکی در دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه

آغاز به کار ده بخش دندانپزشکی در دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه
دکتر نیکبخت هزینه پزشکی دندان را سنگین ارزیابی نموده گفت : غالب مردم از عهده هزینه های دندانپزشکی برنمی آیند و راه اندازی این بخش ها می تواند با تعرفه کمتر تعداد بیشتری از مردم را درمان کند.

با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در روز چهاردهم آبانماه ده بخش تخصصی دندانپزشکی این دانشکده آغاز به کار کرد.

در مراسم افتتاح این بخش های تخصصی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برنامه سالم سازی دندان را یکی از برنامه های مهم سازمان بهداشت جهانی و مراکز بهداشتی جهان به ویژه در کشورهای درحال توسعه دانست و گفت : سلامت دندان متضمن سلامت انسان است و یکی از مهمترین مسائل مربوط به سلامت انسان محسوب می شود.

 دکتر محمدرضا نیکبخت با اشاره به اینکه رویکرد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توسعه ایست و راه اندازی این ده بخش می تواند کمک زیادی به سلامت دهان و دندان و مسائل مربوط به کارایی و زیبایی آن می کند گفت : روزانه ده نفر متخصص گرایش های مختلف دندانپزشکی که از اعضای هیات علمی دانشگاه می باشند بیماران را مورد معاینه ، تشخیص و درمان قرار می دهند ، مردم می توانند از اشراف علمی و آگاهی روزآمد آنان و نیز مواد مورد استفاده مطمئن باشند .

دکتر نیکبخت آنگاه هزینه پزشکی دندان را سنگین ارزیابی نموده گفت : غالب مردم از عهده هزینه های دندانپزشکی برنمی آیند و راه اندازی این بخش ها می تواند با تعرفه کمتر تعداد بیشتری از مردم را درمان کند.

رییس دانشکده دندانپزشکی نیز این بخش ها را شامل جراحی دهان ، فک و صورت ، پریودانتیکس ، ارتودنسی ، پروتزهای دندانی ، ترمیمی ، عصب کشی ، اطفال ، بیماری های دهان ، فک و صورت ، رادیولوژی دهان ، فک و صورت و پانولوژی دهان ، فک و صورت عنوان کرد و از آمادگی این بخش ها در دونوبت صبح و عصر خبر داد .

دکتر حمیدرضا مظفری همچنین از توسعه کلینیک دندانپزشکی گفت و از رسانه ها خواست در این زمینه آگاهی لازم را در اختیار همگان قرار دهند.

دکتر نیکبخت
۱۵ آبان ۱۳۹۲ ۰۹:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید