اخبار

دکتر نیکبخت : نقد منصفانه پیشرفت علمی جامعه را میسر می کند

دکتر نیکبخت : نقد منصفانه پیشرفت علمی جامعه را میسر می کند
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نقد را محرکی برای بهتر شدن عنوان کرد و گفت: نقدی که منصفانه صورت گیرد زمینه پیشرفت علمی جامعه را میسر می کند.
دکتر ˈمحمدرضا نیکبختˈ روز دوشنبه در چهارمین نشست عمومی اعضای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر استان که تحت عنوان ˈفرهنگ روحیه نقدپذیریˈ در سرسرای همایش های بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه برگزار شد، نقد را معیاری برای تشخیص رفتار انسان ها و اصلاح امور دانست.

وی با بیان اینکه نقد به اصلاح امور و پیشرفت جامعه کمک می کند، آن را عاملی برای رشد افراد و بهبود کارها عنوان کرد و گفت: البته این ها همه به شرطی است که نقد به صورت منصفانه صورت گرفته باشد و جنبه تخریبی در آن نباشد.

دکتر نیکبخت نقد منصفانه را باعث تعالی انسان ها دانست و گفت: زمانی که فردی مورد نقد قرار می گیرد می تواند به وسیه آن عیوب خود را شناسایی و درصدد رفع آن ها برآید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه به اقدامات این دانشگاه در راستای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر اشاره و با بیان اینکه دانشگاه جزو اعضای برتر ستاد احیا امر به معروف می باشد، از تشکیل 68 شورای امر به معروف با 270 نفر عضو در بخش های زیرمجموعه ای این دانشگاه خبر داد.

نیکبخت همچنین با اعلام عضویت 21 عضو هیات علمی دانشگاه در شوراهای امر به معروف این نهاد، از برگزاری دو نشست عمومی در قالب 36 کارگاه طی سال گذشته سخن گفت و افزود: در مجموع 240 نفر در این کارگاه های آموزشی با نحوه اجرای صحیح فریضه امر به معروف و نهی از منکر آشنا شدند.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری این دومین همایش امر به معروف و نهی از منکر استان است که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود.

نیکبخت در پایان از تشکیل 24 تیم تذکر لسانی توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد و گفت: تاکنون 124 نفر عضو این تیم ها شده اند.ک/2

۲۸ آبان ۱۳۹۲ ۱۲:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید