اخبار

سیستم اعلام آنلاین ثبت و پیگیری بارداری های پرخطر در قطب درمانی غرب کشور در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تولید گردید

سیستم اعلام آنلاین ثبت و پیگیری بارداری های پرخطر در  قطب درمانی غرب کشور در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تولید گردید
هدف طراحی و تولید این نرم افزار ثبت مشخصات و علائم مادران بار دار پر خطر به منظور شناسایی مادران پرخطر و پیگیری امور محوله و در نهایت گزارشگیری و انجام عملیات آماری به منظور جلوگیری از بروز و یا تعدیل موارد مشابه است.

سیستم اعلام آنلاین ثبت و پیگیری بارداری های پرخطر در  قطب درمانی غرب کشور در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تولید گردید

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این خبر گفت :هدف طراحی و تولید این نرم افزار ثبت مشخصات و علائم مادران بار دار پر خطر  به منظور شناسایی  مادران پرخطر و پیگیری امور محوله و در نهایت گزارشگیری و انجام عملیات آماری به  منظور جلوگیری از بروز و یا تعدیل موارد مشابه است.

دکتر بهمن روشنی گفت : این نرم افزار از نظر فنی دارای مشخصاتی است از جمله استفاده از سیستم کد گذاری ویژه به منظور امنیت و حفظ محرمانگی اطلاعات بیمارن ، استفاده از جدید ترین متدولوژی های طراحی نرم افزار و بانک اطلاعاتی

وی با اشاره به طراحی چند لایه این نرم افزار افزود :قابلیت کسترش استفاده در سراسر کشور و قابلیت ارسال اطلاعات برروی اینترنت ملی به منظور ارتباط مراکز از جمله ویژگی های نرم افزار آنلاین ثبت مراقبت مادران پرخطر است.

شایان ذکر است، این نرم افزار توسط کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات  و دفتر مامایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای اولین بار در کشور طراحی و تولید گردیده است.

۱۶ آذر ۱۳۹۲ ۰۹:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید