اخبار

معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه : در زمینه انجام جراحی قلب در کشور نمونه هستیم

معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه : در زمینه انجام جراحی قلب در کشور نمونه هستیم
معاون اموردرمان : کمتر موردی پیش می آید که مجبور به اعزام بیمار به تهران و یا استانهای دیگر شویم.

معاون اموردرمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه بیشتر بخش های تخصصی و فوق تخصصی در استان وجود دارد، خاطر نشان کرد: کمتر موردی پیش می آید که مجبور به اعزام بیمار به تهران و یا استانهای دیگر شویم.

دکتر بهمن روشنی معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: به صورت موردی بیماران تنها در موارد سوختنی های با درصد بالا و نیز جراحی های خیلی تخصصی روی راه های هوایی، به اصفهان و تهران اعزام می شود.

به گفته دکتر روشنی در صورت راه اندازی بیمارستان سوختگی 50 تختخوابی در شهر کرمانشاه، نیازهای بیماران سوختگی در خود استان مرتفع خواهد شد و دیگر نیازی به اعزام بیمار نخواهد بود .

معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: ساخت این بیمارستان در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد و به دلیل نبود اعتبار، ساخت آن در حال حاضر انجام نمی شود.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر در زمینه انجام جراحی قلب در کشور نمونه هستیم و نیز اعمال جراحی تخصصی چشم به خوبی در استان انجام می شود.

 دکتر روشنی همچنین انجام پیوند کلیه در استان کرمانشاه را در میان استانهای همجوار منحصر به فرد عنوان کرد و اظهار داشت: تاکنون 1500 کلیه در بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه پیوند زده شده است

۱۸ آذر ۱۳۹۲ ۱۱:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید