اخبار

کلینیک تخصصی چشم برای جذب بیماران عراقی در قصر شیرین راه اندازي می شود

کلینیک تخصصی چشم برای جذب بیماران عراقی در قصر شیرین راه اندازی می شود
قرار بر این شد دو بخش بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) را به بخش خصوصی و پزشکان متخصص چشم واگذار کنیم تا با ایجاد کلینیک تخصصی چشم نسبت به پذیرش و درمان بیماران اقدام شود.

دکتر ˈمحمدرضا نیکبختˈ روز سه شنبه این هفته از انجام تمهیدات لازم بمنظور جذب پزشکان متخصص چشم برای حضور در این کلینیک و راه اندازی آن، افزود: قرار بر این شد دو بخش بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) را به بخش خصوصی و پزشکان متخصص چشم واگذار کنیم تا با ایجاد کلینیک تخصصی چشم نسبت به پذیرش و درمان بیماران اقدام شود.

به گفته وی، با توجه به وجود دو مرز رسمی پرویزخان و خسروی در این شهرستان و کمبود امکانات پزشکی و درمانی در کشور عراق، امیدواریم با راه اندازی این کلینیک بتوانیم نسبت به جلب و پذیرش بیماران عراقی بخصوص در مناطق اقلیم کردستان اقدام کنیم.

وی سپس با اشاره به اینکه بخش دیالیز بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) با اختصاص چهار تخت آماده راه اندازی است، تاکید کرد: تمامی تجهیزات این بخش آماده شده و پزشک متخصص داخلی نیز در این بیمارستان حضور دارد و بزودی راه اندازی می شود.

دکتر نیکبخت اظهار کرد: برای راه اندازی این بخش فقط تاییدیه
ˈ آرگو ˈ باقی مانده که به محض اینکه شرکت متولی این امر تاییدیه را صادر کند بخش دیالیز برای خدمات دهی به بیماران کلیوی و دیالیزی شروع بکار خواهد کرد.

وی در خصوص وضعیت استقرار پزشکان متخصص در شهرهای استان کرمانشاه بخصوص شهرهای مرزی گفت: پزشک متخصص در رشته هایی که مردم به آنها نیاز دارند، هم اکنون برای همه شهرستان های استان تامین شده و در بیمارستان ها مستقر شده و به ویزیت بیماران نیز مشغول هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: هم اکنون پزشکان متخصص داخلی، اطفال، بیهوشی، جراحی و زنان و زایمان در بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) قصرشیرین نیز مستقر هستند هر چند مشکل عمده در این مرکز درمانی تعداد کم بیماران است
.

۱۹ آذر ۱۳۹۲ ۱۴:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید