اخبار

رییس بیمارستان طالقانی : واحد فیزیوتراپی این بیمارستان با تعرفه دولتی در خدمت بیماران است

رییس بیمارستان طالقانی : واحد فیزیوتراپی این بیمارستان با تعرفه دولتی در خدمت بیماران است
در این مرکز بیماران در زمینه دردهای مزمن مانند کمردرد ، گردن درد ، درد زانو و مفاصل و شانه ها و همچنین عوارض بعد از اعمال جراحی و شکستگیها که نیاز به توان بخشی دارند مورد درمان قرار می گیرند.

واحد فیزیوتراپی این بیمارستان با تعرفه دولتی در خدمت بیماران است

دکتر منصور خزاعی رییس مرکز آموزشی ، درمانی آیت اله طالقانی کرمانشاه با اعلام این خبر گفت : واحد فیزیوتراپی بیمارستان طالقانی در آبان ماه سال 1392 همزمان با عید سعید غدیر شروع بکار نموده است و در این واحد سه نفر نیروی کارشناس و کارشناس ارشد فیزیوتراپی در دو شیفت صبح و عصر به بیماران ارائه خدمت می نمایند.

دکتر خزاعی با اشاره به وجود شش تخت فعال در این واحد گفت : این تخت ها با دستگاه ها و تجهیزات جدید مجهز شده اند و در این مرکز بیماران در زمینه دردهای مزمن مانند کمردرد ، گردن درد ، درد زانو و مفاصل و شانه ها و همچنین عوارض بعد از اعمال جراحی و شکستگیها که نیاز به توان بخشی دارند مورد درمان قرار می گیرند.

وی افزود : توان بخشی در بیماران سکته مغزی و درگیریهای اعصاب محیطی نیز به این مرکز مراجعه و مورد درمان قرار می گیرند. دکتر خزاعی در مورد هزینه های فیزیوتراپی در بیمارستان طالقانی گفت : در این مرکز بیماران توسط فیزیوتراپیست همگن و با تعرفه دولتی طرف قرار داد با کلیه بیمه های رایج درمان میگردند.


5
4
3
2
1

۲۵ آذر ۱۳۹۲ ۱۲:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید