اخبار

دکتر نیکبخت از شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب بازدید کرد

دکتر نیکبخت از شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب بازدید کرد
هیات ضمن عیادت از بیماران، در جریان مشکلات و نیازهای مطرح شده توسط مسئولین واحدها و پرستاران و کادر درمانی بیمارستان قرار گرفتند.
روز چهارشنبه بیست و هفتم آذرماه دکتر نیکبخت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و قائم مقام وزیر در استان، حاج فتح اله حسینی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان از واحدهای مختلف شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهدا سرپل ذهاب بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی این شبکه  هیات مذکور ضمن بازدید از واحد های مختلف ستادی، مرکز بهداشت و مرکز بهداشتی درمانی شهری شماره یک به بررسی شاخص های مختلف بهداشتی، مالی و عمومی شبکه و بررسی وضعیت کلی عملکرد سال گذشته آن پرداخت و در جریان وضعیت کنونی این واحدها با گذشت 9 ماه از سال جاری قرار گرفت.

این هیات همچنین از بخش های مختلف بیمارستان شهدا این شهرستان شامل اورژانس، واحد CPR، آزمایشگاه، زایشگاه و بخش جراحی دیدن کردند و ضمن عیادت از بیماران، در جریان مشکلات و نیازهای مطرح شده توسط مسئولین واحدها و پرستاران و کادر درمانی بیمارستان قرار گرفتند.

 شایان ذکر است که هیات مذکور در پایان بازدید خود جلسه ای مشترک با سرپرست و مدیران شبکه سرپل ذهاب به منظور بررسی مسائل و مشکلات و رفع موانع خصوصا مسائل مالی برگزار نمودند که در این زمینه مواردی مصوب گردید.

گزارش تصویری را اینجا ببینید.

۳۰ آذر ۱۳۹۲ ۱۲:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید