اخبار

استاندار کرمانشاه: تأمین سلامت از وظایف اصلی ماست .

استاندار کرمانشاه: تأمین سلامت از وظایف اصلی ماست .
استاندار کرمانشاه در دیدار بااعضای هییت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:ما وظیفه ای مهم تر از تأمین سلامت جامعه نداریم و برای تحقق این امر به طور مستمر شورای سلامت استان را برگزار و مشکلات و نارسایی ها را مرتفع خواهیم کرد

ابراهیم رضایی استاندار  کرمانشاه  تأمین سلامت را یکی از نیاز های اساسی و مهم جامعه دانست و گفت وظیفه ما در قبال جامعه،توجه به بخش سلامت است تا مردم  بتوانند از خدمات بهداشتی و درمانی با کیفیت تری برخوردار باشند .

استاندار کرمانشاه افزود:استان کرمانشاه با قدمت تاریخی و فرهنگی بالا و آثار باستانی و جاذبه های گردشگری از استانهایی با پتانسیل بالاست و حقش خیلی بیشتر از این است که می بینیم و اکنون همه ما وظیفه داریم تلاش کنیم تا استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم .

رضایی اضافه کرد : تأمین سلامت و امنیت برای بهره مندی مردم از یک زندگی راحت و سالم ،از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید کمبود ها ، نارسایی ها وتهدیدها را به موقع تشخیص داد و با ارائه  راهکارهای منطقی ،طرح و برنامه های کارشناسی شده و برقراری ارتباطات بین بخشی وفرا بخشی  به حل مشکلات پرداخت .

استاندار درخصوص نحوه تلاش مدیران برای حل مشکلات اظهار داشت :مدیران بایستی طوری  طرح بدهندوبرنامه ریزی  و کار کنند که احساس کنند به جامعه بدهکار نیستند و این یعنی تلاش مضاعف و کار کارشناسی شده و ارائه راهکار گره گشاه.

رضایی حمایت از طرح ها و پیشنهادها و برنامه ریزی های مهمی که بتواند برای استان  نتیجه ای مطلوب و مناسب داشته  باشدرا امری حتمی خواند.

در این دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه با ارائه گزارش مبسوطی از فعالیت ها و بیان موفقیت های  چند سال اخیر دانشگاه  به پیشرفت های  حاصل شده در زمینه های بهداشتی، درمانی،آموزشی و افزایش رشته های تحصیلی ، نظارت بر غذا و دارو ،ساخت فضاهای فیزیکی مراکز زیر مجموعه و افزایش در تولید مقالات معتبر ISI  اشاره کرد.

دکتر محمد رضا نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: ارتقاء دانشگاه از تیپ 2 به تیپ 1 در بین دانشگا های علوم پزشکی، اخذ مجوز تأسیس شعبه بین الملل دانشگاه، شناخته شدن به عنوان قطب درمان غرب کشور و  نیز مرکز آموزش پزشکی جامعه نگر از دیگر موفقیت های دانشگاه است و آن را نتیجه  توجه وزارت بهداشت ،تلاش و همدلی مسئولان استان،  مسئولان  و کلیه کارکنان دانشگاه دانست.

در این دیدار رئیس ، معاونین و مدیران دانشگاه با اعلام چالش های فرا روی دانشگاه به عنوان متولی امر سلامت استان ،مساعدت و همراهی استاندار و مجموعه استانداری را مؤثر دانستند که استاندار نیز با جدی خواندن اراده خویش برای پیشرفت بخش سلامت آنها را به تلاش بیشتر فرا خواند.

۳۰ آذر ۱۳۹۲ ۱۶:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید