اخبار

کوه پراو در حالی که بوسیله بارش دو روزه برف سنگین جامه سفید بر تن کرده بود در بهترین وضعیت جوی میزبان کوهنوردان خوش اقبال شد.

کوه پراو در حالی که بوسیله بارش دو روزه برف سنگین جامه سفید بر تن کرده بود در بهترین وضعیت جوی میزبان کوهنوردان خوش اقبال شد.
برنامه بعدی گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صعود به کوه بیستون می باشد . محل تجمع ساختمان شماره یک ستاد دانشگاه و زمان آن اذان صبح تاریخ 27/10/1392 می باشد.

 صعود کوه پراو از جمله برنامه اجرایی گروه کوهنوردی بود که داوطلبین آن آقایان پُردلی ،داهیم، دکتر مدرسی، بهرامیان، کهریزی، خزایی و  امجدیان بودند.

گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  در اول وقت روز جمعه 13 دی ماه 1392 بوسیله مینی بوس به رانندگی آقای فیلی از ساختمان ستاد دانشگاه شروع به حرکت نمودند ، در ساعت 07:00 از آخر جاده آسفالتی منتهی الیه کارخانه سیمان شروع به حرکت کردند . کوه پراو یه تازگی کاملاً سفید پوش شده بود و مشتاقان آن را به سمت خود فرا  می خواند  لازم به ذکر است جهت صعود در آن برف سنگین نیازی به برف کوبی نبود، چرا که  روز قبل چند گروه  به قصد شب مانی مسیر را باز کرده بودند وضعیت هوا در برخی از ارتفاعات آفتابی و دلنشین بود واقعاً جای دوستان عاشق خالی بود، گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آهسته و پیوسته   مجهز به تجهیزات زمستانی به سمت قله شیخ علی خان حرکت نمود پس از عبور از چشمه دوزری ،مکان یک شبه ،ایستگاه خسته نباشی اول،شیب بیولوژی کش (مسیر صعود زمستانی)به پناهگاه رسیدند و از آنجا مسیر را ادامه دادند تا بالاخره در ساعت 12:00 قله 3380 متری را در اولین بارش سنگین برف زمستانی سال جاری فتح نمود.در قله پس از سجده شکر وتهیه عکس نظاره گر چشم اندازهای زیبا شدند سپس مسیر بازگشت را پیش گرفتند الحمداله بدون مشکلی در ساعت 15:30 سوار بر خودر دانشگاه شدند و به ساختمان دانشگاه رسیدند و برنامه خاتمه یافت. 

 

2

 6

 5

3

4

7

8 

9

10

12

13

-دوستداران سنگ نوردی توجه داشته باشند  تمرین سنگ نوردی گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه روزهای دوشنبه ساعت14:00 می باشد.     مکان: انتهای پارک شرقی، ابتدای مسیر کوهنوردی هشت پله

برنامه بعدی گروه کوهنوردی دانشگاه صعود به کوه بیستون  می باشد.زمان حرکت پس از اقامه نماز صبح روز جمعه تاریخ 27/10/1392  در ساختمان شماره یک دانشگاه می باشد. متقاضیان جهت ثبت نام وکسب اطلاع بیشتر می توانند با آقای بابک بهرامیان کارشناس حقوقی شاغل در ساختمان ستاد دانشگاه به شماره تماس8358423  و  09183351263 هماهنگی  نمایند.

۱۴ دی ۱۳۹۲ ۰۶:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید