اخبار

دکتر نیکبخت : من بیمارستان امام رضا ( ع) را بیمارستان موفقی می دانم

دکتر نیکبخت : من بیمارستان امام رضا ( ع) را بیمارستان موفقی می دانم
آیین تقدیر از دکتر کیقباد قدیری و معارفه دکتر علی سروش به عنوان رییس مرکز آموزشی ، درمانی و تحقیقاتی امام رضا (ع) صبح روز شنبه چهاردم دی ماه در سالن اجتماعات زنده یاد نوروزنژاد برگزار شد.

آیین تقدیر از دکتر کیقباد قدیری و معارفه دکتر علی سروش به عنوان رییس مرکز آموزشی ، درمانی و تحقیقاتی امام رضا (ع) صبح روز شنبه چهاردم دی ماه در سالن اجتماعات زنده یاد نوروزنژاد برگزار شد.

در این نشست که با حضور مدیران دانشگاهی و کارکنان مرکز پیش اشاره برپا گردید ، دکتر بهمن روشنی معاون درمان دانشگاه با اشاره به انجام خدمات تخصصی و فوق تخصصی گسترده و منحصر به فرد در این مرکز گفت : با مراجعه به آمار درمی یابیم که تعداد 10 درصد جمعیت استان به خدمات بیمارستان نیازمندند.

دکتر نیکبخت رییس دانشگاه علوم پزشکی نیز ضمن تاکید بر اهمیت امر آموزش در مراکز آموزشی و درمانی گفت : من این بیمارستان را مرکز موفقی می دانم و امیدوارم سیر موفقیت های خود را ادامه دهد.

وی ضمن اعلام حمایت جدی خود از برنامه ها و طرح های آموزشی که پیشرفت به دنبال داشته باشد گفت : این مرکز باید به عنوان مرکز ریفرال مورد توجه باشد و علاوه بر نشریات حاوی مقالات فارسی به زبان انگلیسی نیز در گستره تولید علم فعالیت نماید.

وی موفقیت بیمارستان امام رضا را مرهون تلاش های همه پرسنل بیمارستان دانست و گفت : این بیمارستان باید در تراز بالا باشد.

دکتر قدیری نیز در این نشست به تشریح پاره ای از فعالیت های بیمارستان در مدت تصدی خود سخن گفت و دکتر سروش نیز برنامه های خود برای هدایت این بیمارستان تشریح نمود.

وی با توجه به اینکه در فهالیت اجرایی خود همواره از گروه گرایی دوری نموده است ، گفت : از تمامی همکاران جهت همراهی برای پیشبرد اهداف بیمارستان دست یاری می طلبم.

5
4
3
2
1

۱۴ دی ۱۳۹۲ ۱۴:۲۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید