اخبار

انجمن تغذیه شاخه کرمانشاه افتتاح شد

انجمن تغذیه شاخه کرمانشاه افتتاح شد
رییس دانشکده بهداشت : با پیگیری دست اندرکاران تغذیه استان ، انجمن تغذیه شاخه کرمانشاه با حضور اعضا رسما افتتاح گردید.

با حضور دبیر انجمن تغذیه ایران ، شاخه کرمانشاه این انجمن صبح روز دوشنبه 16 دیماه رسما افتتاح شد.

رییس دانشکده بهداشت کرمانشاه یا اعلام این خبر گفت : با پیگیری دست اندرکاران تغذیه استان انجمن تغذیه شاخه کرمانشاه با حضور اعضا رسما افتتاح گردید.

دکتر یحیی پاسدار گفت : این انجمن شامل بخش هایی همچون تحقیقات و پژوهش ، رژیم شناسان ، آموزش های عمومی جامعه خواهد بود کا با عنایت به توانمندی اعضا با اراده فعالیت های علمی و صحیح امید آن می رود که در آینده ای نزدیک پاسخگوی نیاز جامعه و اطلاع رسانی صحیح و علمی باشد.

این متخصص تغذیه و رژیم شناسی از مراکز ، ادارات و نهادها خواست تا با هماهنگی این انجمن در جهت آموزش و فرهنگ سازی تغذیه برای کارکنان و نیز مخاطبان شان اقدام نمایند.

دکتر پاسدار گفت : با تاسیس این انجمن امیدواریم بتوانیم انجمنی خدمتگزار را برنامه ریزی کنیم و با برگزاری جلسات عمومی و ارائه آموزش صحیح و علمی گروهی و گسترده به جایگاه واقعی خود برسد.

وی تعداد کارشناسان تغذیه را حدود 60 نفر ، تعداد کارشناسان ارشد را 12 و تعداد متخصصین تغذیه و دارندگان مدرک دکترای تخصصی تغذیه را در استان کرمانشاه 5 نفر ذکر کردو افزود : انشا اله دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مهرماه سال آینده  اولین دوره دانشجویان کارشناسی ارشد تغذیه را پذیرش خواهد نمود.

 
1
1
2
1
دکتر یحیی پاسدار

۱۶ دی ۱۳۹۲ ۱۲:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید