اخبار

نماینده مردم سنقر و کلیایی : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان متولی امر سلامت عملکرد بسیار خوبی داشته است.

نماینده مردم سنقر و کلیایی : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان متولی امر سلامت عملکرد بسیار خوبی داشته است.
نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی در بازدید از شبکه بهداشت و درمان که با حضور رییس دانشگاه صورت گرفت ، راه اندازی دانشکده پرستاری رابسیار مهم دانست.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان متولی امر سلامت عملکرد بسیار خوبی داشته است.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی در بازدید از شبکه بهداشت و درمان ، بیمارستان و دانشکده پرستاری نوپای این شهر که با حضور رییس دانشگاه ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ، فرماندار و جمعی از مسئولان و مدیران صورت گرفت ، راه اندازی دانشکده پرستاری  بسیار مهم دانست.

محبی نماینده مردم سنقر و کلیایی گفت : دانشگاه علوم پزشکی در وظیفه خطیر خود یعنی تامین سلامت جامعه کارنامه خوبی دارد ولی افزایش تجهیزات و خدمات هم مورد مطالبه مسئولان و مردم است و هم حق مردم ولایتمدار این استان.

این نماینده افزود : دانشکده پرستاری که امسال برای اولین بار دانشجو می پذیرد می تواند در پیشرفت این شهر موثر باشد و اصولا پرداختن به گسترش رشته ها و مراکز علمی و آموزشی نتیجه ای مثبت به همراه دارد و ابراز امیدوار ی کرد که مسئولان با پیگیری و ارائه راهکار برای پیشرفت شهر طرح و برنامه های مطلوب ارائه دهند تا همپای بخش سلامت سایر قسمت ها هم رونق یابند.

در این جلسه پروین فرماندار شهرستان هم با مثبت ارزیابی کردن برنامه های دانشگاه درخصوص اجرای ماده 44 قانون اساسی راه اندازی مراکز درمانی توسط بخش خصوصی برای ارائه خدمات درمانی صحبت کرد و گفت : با توافق دانشگاه در آینده نزدیک مجوز درمانگاه تخصصی بخش خصوصی صادر خواهد شد.

دکتر نیکبخت با بیان پیشرفت های چندسال اخیر در بخش های مختلف دانشگاه به اخذ رتبه سوم پژوهشی در بین دانشگاه های علوم پزشکی ، افزایش رشته های تحصیلی ، جذب اعضای هیات علمی ، ارتقای رتبه دانشگاه از تیپ 2 به تیپ 1 ، ارتقای بیمارستان ها و... پرداخت و با بیان توانمندی ها و کمبودها و چالش های فراروی بخش سلامت با اختصاص اعتبارات لازم برای راه اندازی دانشکده و رفع کمبودهای بیمارستان و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی و خانه های بهداشت و ساخت پایگاه بهداشتی درمانی شهر ستر موافقت کرد.

۲۸ دی ۱۳۹۲ ۱۳:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید