اخبار

استان کرمانشاه 302 تخت اورژانس دارد

استان کرمانشاه 302 تخت اورژانس دارد
معاون درمان تخت های اورژانس های دانشگاهی و غیر دانشگاهی استان را 302 تخت اعلام و تصریح کرد: از این تعداد 270 تخت در اورژانس های دانشگاهی مستقر هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به وجود 23 مرکز اورژانس  بیمارستانی در استان، کمبود نیرو را تنها مشکل اورژانس های استان عنوان کرد.

دکتر بهمن روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به وجود 23 اورژانس در سطح استان گفت: از این تعداد 17 اورژانس دانشگاهی بوده که هفت مورد آن در شهر کرمانشاه و 10 مورد دیگر در سطح شهرستانهای استان مستقر هستند.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شش مورد از مراکز اورژانس استان غیر دانشگاهی هستند.

وی مجموع تخت های اورژانس های دانشگاهی و غیر دانشگاهی استان را 302 تخت اعلام و تصریح کرد: از این تعداد 270 تخت در اورژانس های دانشگاهی مستقر هستند.

به گفته این مقام مسئول طبق استانداردها باید 10 درصد تخت های هر بیمارستان به بخش اورژانس آن اختصاص یابد که با توجه به این استاندارد وضعیت استان در زمینه تخت های اورژانسی مطلوب می باشد.

دکتر روشنی با بیان اینکه از تعداد اورژانس های بیمارستانی  استان یازده مورد آن اخیرا افتتاح شده مشکل حال حاضر بخش های اورژانسی را کمبود نیرو و پرسنل عنوان کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به عدم کمبود تجهیزات اورژانسی، گفت: در حال حاضر تنها مشکل ما بحث کمبود نیرو است و ما اجازه گرفتن نیرو تا خرداد ماه سال آینده را نداریم.

روشنی ابراز امیدواری کرد در سال آینده با گرفتن مجوز استخدام نیرو بتوان مشکل اورژانس های استان را در زمینه کمبود پرسنل حل کرد.

۲۸ دی ۱۳۹۲ ۱۳:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید