اخبار

آغاز ثبت نام وام تحصیلی دانشجویان از هشتم بهمن ماه

آغاز ثبت نام وام تحصیلی دانشجویان از هشتم بهمن ماه
در صورت عدم تقاضای اینترنتی هیچگونه اقدامی انجام نخواهد شد

توجه به ابلاغ اعتبار وام تحصیلی(کمک هزینه) از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت متبوع دانشجویان عزیز می توانند از 8 لغایت 20 بهمن ماه سالجاری با مراجعه به وب سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه (قسمت خدمات الکترونیک – درخواست اینترنتی وام دانشجویی)تقاضای خود را در پورتال دانشجویی ثبت نمایند.

 تذکرات :

 1) در صورت عدم تقاضای اینترنتی هیچگونه اقدامی انجام نخواهد شد .

2)با توجه به اختصاص مبلغ مشخص وام در صورت افزایش تقاضای بیشتر از سقف اعتبار مذکور پرداخت وام بر اساس اولویت بندی معاونت دانشجویی خواهد بود .

3) زمان ثبت نام قابل تمدید نخواهد بود .

4)وام تحصیلی به دانشجویان جدیدالورود در نیمسال دوم تعلق نمی گیرد .

5) وام مسکن صرفا به دانشجویانی که در محل سکونت خانواده نبوده و یا در خوابگاههای دانشجویی ساکـــن نباشند و در صورت ارایه اجاره نامه رسمی دارای کد رهگیری تعلق می گیرد .

6)با توجه به مصوبه هیات امناء صندوق رفاه دانشجویان به وام های تحصیلی و مسکن کارمزد ( به میزان 4 درصد ) تعلق گرفته است و کارمزد به مبلغ بدهی دریافت کنندگان تسهیلات اضافه خواهد شد .

 ثبت نام در این سامانه هیچ گونه حقی برای دانشجو ایجاد نخواهد کرد و  پرداخت تمام وامها منوط به وجود منابع اعتباری صندوق رفاه وزارت متبوع و مقررات مربوطه خواهد بود.

2) زمان های فوق برای ثبت نام به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود .

3) با توجه  به اینک ثبت نام صرفا از طریق این سایت انجام خواهد شد به مراجعات حضوری برای ثبت نام ترتیب اثر داده نخواهد شد .

وام شهریه مختص دانشجـــویان شهریه پرداز می باشد و به دانشجویان عادی تعلـــق نمی گیرد. دانشجو بایستی پس از ثبت تقاضای وام در پورتال دانشجویی فرم مذکور را از پورتال چاپ نموده و پس از تایید (مهر و امضا) اداره آموزش دانشکده مربوطه به اداره رفاه دانشجویان تحویل نماید.

۶ بهمن ۱۳۹۲ ۰۹:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید