اخبار

جذب متخصص برای ارائه خدمت به مردم سرپل ذهاب

جذب متخصص برای ارائه خدمت به مردم سرپل ذهاب
هدف از جذب پزشکان متخصص برطرف نمودن نیاز مردم این شهرستان به بهره گیری از خدمات پزشکان متخصص و جلوگیری از تردد و صرف هزینه های پیرامون توسط بیماران در مراجعه آنان به پزشکان مراکز استان است

پیگیریهای مستمر دانشگاه ،شبکه بهداشت و درمان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در جذب پزشکان متخصص مثمر واقع شد.

دکتر امید قادری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب در گزارش کوتاهی هدف از جذب پزشکان متخصص در بیمارستان شهدا را برطرف نمودن نیاز مردم این شهرستان به بهره گیری از خدمات پزشکان متخصص و جلوگیری از تردد و صرف هزینه های پیرامون توسط بیماران در مراجعه آنان به پزشکان مراکز استان عنوان کرد.

وی در ادامه گفت: در درمانگاه تخصصی بیمارستان شهدا پزشکان متخصص زنان و زایمان ، پوست و مو، عفونی، اعصاب و روان، داخلی، اطفال، جراحی عمومی، رادیولوژی و سونوگرافی و بیهوشی هر روز از ساعت 8 تا 11 صبح به ویزیت بیماران خواهند پرداخت. همچنین در این راستا دو بخش میکروبیولوژی و هورمون شناسی آزمایشگاه مرکز بهداشتی و درمانی شهری شماره 2 فعال گردید.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب ، اطلاع رسانی لازم به عموم مردم شهر و روستاهای تحت پوشش این شبکه در سطح شهر و توزیع برنامه های کاری پزشکان از طریق مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی و رابطین بهداشتی و بهورزان صورت پذیرفته است.

۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ۱۱:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید