اخبار

پایش رایگان عشایر شهرستانهای سرپل ذهاب ،قصرشیرین،سومار و نفت شهر

عشایر مستقر در شهرستانهای سرپل ذهاب،قصرشیرین،سومارو نفت شهر توسط 14 اکیب پزشکی،پرستاری،مامایی،کارشناسان بهداشت محیط و بهداشت خانواده به صورت رایگان ویزیت و داروی رایگان نیز دریافت کردند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب در حاشیه برنامه ویزیت رایگان عشایر شهرستان گفت:  بر اساس جدول بندی مشخص شده ایی که در اختیار تیم های پزشکی قرار دارد ، تیم های سیار  به تمام مناطق محدوده ی طرح مراجعه و به ارائه خدمات پزشکی و ویزیت رایگان می پردازند.
وی افزود: به مناسبت دهه مبارک فجر ،به رسم سنتی که توسط ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در استان دایر نموداند ویزیت رایگان عشایر استان در دستور کار قرار گرفت ، این اقدام  در محدوده گردنه پاطاق تا مناطق سومار و نفت شهر و کل حوزه شهرستانهای سرپل ذهاب و قصرشیرین اجرایی شد.

دکتر امید قادری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب افزود: در این پایش یک تیم ثابت در کمپ اصلی محل اعزام تیم ها   مستقر می شود و کلیه خدمات تخصصی ، دندانپزشکی و بهداشتی را بصورت رایگان به عشایر  ارائه می دهند که حضور متخصصین و دندانپزشکان  در این طرح باعث ارتقاء  کیفی خدمات گردیده است

ایشان در ادامه به حضور ۱۴ تیم سیار اشاره کرد و گفت : در همین راستا ۱۴ تیم سیار از سایر شهرستانهای تابع با همراه داشتن گروه پزشکی ، مامایی و بهورزی و دارا بودن ملزومات دارویی به این منطقه آمده اند و بر اساس جدول بندی مشخص شده ایی که در اختیار دارند  بصورت سیار به تمام مناطق مراجعه می کنند و به ارائه خدمات پزشکی و ویزیت رایگان می پردازند.

قادری تصریح نمود : در این طرح ۱۲۰ قلم دارو مورد نیاز در اختیار تیم قرار دارد و در صورت ویزیت ،اگر بیماری نیازمند به ارجاع داشته باشد به بیمارستان شهرستان ارجاع داده می شود و در آنجا نیز خدمات تخصصی به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار می گیرد.
وی در پایان دهه فجر را دهه کرامت انقلاب اسلامی دانست و گفت : همه ی ما موظف هستیم در این دهه خدمات  نظام  را که همیشگی و مستمرمی باشد به صورت نمادین در عرصه های مختلف نشان دهیم.
۱۳ بهمن ۱۳۹۲ ۰۹:۲۰
۱۳ بهمن ۱۳۹۲ ۱۶:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید