اخبار

خادم حرم امام رضا (ع) در جمع دانشجویان :راه رسیدن به کمالات برای جوانان اهمیت دادن به نماز است

ما از بارگاه ملکوتی امام ماموریم به خاطر بر پایی چنین جشن هایی از شما تشکر کنیم .
                                                                       خادم حرم امام رضا (ع) در جمع دانشجویان  :
( راه رسیدن به کمالات برای جوانان اهمیت دادن به نماز است )
به همت اداره امور فرهنگی و فوق برنامه ، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه  و بسیج دانشجویی و با شرکت  قریب به 500 نفر از دانشجویان ،جشن میلاد امام علی بن موسی الرضا (ع) در سالن اجتماعات زنده یاد نوروز نژاد بیمارستان امام رضا (ع) که با عطر ناب حرم رضوی ، تحفه خادمان شمس الشموس عطر افشانی شده بود برگزار شد .
حجت الاسلام و المسلمین فرهاد زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و دکتر اختری معاون دانشجو.یی فرهنگی دانشگاه از مسئولان حاضر در این جلسه بود که بعنوان  " یاد بار مهربان  " از ساعت 20 الی 22 مورخ 6/8/88 برگزار شد .
حاج آقا فرهاد زاده در ابتدای این جشن به نیابت از دکتر نوری زاد رئیس دانشگاه ضمن خیر مقدم به خادمان حرم رضوی و ابراز خرسندی از حضور آنها در جمع دانشجویان گفت : کرمانشاه محل اسکان عاشقان اهل بیت و مخصوصاٌ علی بن موسی الرضا (ع) است .
بخش بعدی مراسم سخنرانی حاج آقا سلیمانی خادم حرم مطهر امام رضا (ع) بود که پس از طی مسیر طولانی همراه با تحفه هایی بمنظور شرکت در این جشن از طرف بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعزام شده بود . وی  با اشاره به حضور خدام در دیگر شهرهای ایران گفت ما از بارگاه ملکوتی امام ماموریم به خاطر بر پایی چنین جشن هایی از شما تشکر کنیم . حاج آقا سلیمانی سپس در مورد معماری حرم امام رضا ، خاطرات و معجزات شفا بخش امام رضا (ع) در زمان حضور خود بعنوان خادم حرم سخنرانی کرد که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت سپس حاج آقا حسینی دیگر خادم رضوی به مدیحه سرایی پرداخته که با صدای دلنشین خود معنویت خاصی به مراسم بخشید . اجرای سرود پخش کلیپ و اجرای مسابقه حضوری و اهدای جوایز به دانشجویان دختر و پسر با نام معصومه و رضا به مناسبت دهه کرامت  از بخش های بعدی این جشن بود.
 
                     
۷ آبان ۱۳۸۸ ۱۰:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید